Jedan radni dan proveli smo s Berinom Belkić – Tepić, koja ima više od 15 godina iskustva u bankarskom sektoru. Trenutno je na poziciji direktora Sektora za PR&Marketing, CRM i Kontakt Centar u NLB Banci d.d. Sarajevo. Rođena je u Sarajevu, diplomirala je i magistrirala na sarajevskom Ekonomskom fakultetu, smjeru Bankarstvo i osiguranje. Certificirani je praktičar Transakcione Analize u psihoterapiji, te je vlasnica diplome IEDC- Bled School of Management – General Management Program. Članica je Upravnog odbora eComm Asocijacije u BiH…
Foto: Muamer Kolar za Ladies In
6:20
– Nisam neka spavalica, ali bih rado ostala, barem još pola sata, u krevetu. Naročito ako je napolju hladno. Ali, onog trenutka kada ustanem, to je to. Ludilo može da počne (smijeh). Imam uhodanu šemu kako se našminkati za pet minuta i držim se tog pravila da nikad ne izađem bez minimalno maskare i rumenila. U našoj kući se pije čaj, i to s nogu.
7:00
– U 7.00 sati su manje gužve, pa se već ohrabrujem da neće biti zastoja i da je pametno što me suprug požuruje. I obično tako bude.
7:20
– Već sam na poslu. To je moje vrijeme… Dok nema telefona, mailova, gužve. To je dio dana u kojem sam iznimno efikasna i produktivna. Obično tada uradim sve što sam dan prije odlagala ili što mi je iznimno važno. Imam mir. Pogledam svoj kalendar i shvatim da imam zakazana dva ili tri teams sastanka i minimalno jedan live. Svakodnevno sebi govorim da ću smanjiti broj sastanaka, ali mi se ipak čini da je najvažnije razgovarati s ljudima. Kad radite u komunikacijskom sektoru, često vam treba motiv za nove projekte, za nešto drugačije, za iskorak. A, samo ljudi vam mogu prenijeti tu energiju. Vjerujem u tim!
8:30
– Kreće dinamika. Pozivi, mailovi, sastanci, konsultacije, prezentacije. Pokušavam pratiti raspored i prioritete posložiti. Često odaberem tri prioriteta i ostalo pokušam uklopiti. Zvuči jednostavno, ali je dosta efikasno, motiviram se kada početo završim. Danas je zanimljivo, ali i izazovno raditi u komunikacijama. Sve što radite se čuje i vidi. Kad je nešto dobro, sretni ste. Kad nije, tri puta je veće nezadovoljstvo, jer publika je tri puta veća. S druge strane velika je privilegija raditi u kompaniji, poput NLB, koja je društveno odgovorna i koja radi na unapređenju zajednice u kojoj živimo. Pokušavam od kuće nositi obrok, barem doručak ili užinu.
12:00
– U ovom poslu niti jedan dan nije isti. I ako ste OK – samo ako sve ide po planu, onda to nije za vas. Neplanirani sastanci, izvještaji, krizno komuniciranje, teren, sastanci s prodajom i razvojem… sve se dešava u jednom danu. Vratim se na ona tri prioriteta. NLB je banka u kojoj je korporativna kultura takva da su članovi Uprave uključeni, daju vam podršku i stoje na raspolaganju. To nije slučaj u svim kompanijama, posebno finansijskim i to me iznimno motivira da dam dodatni doprinos. Podržavajući odnos visokog rukovodstva u kontekstu vremena i resursa je presudan kad govorimo o poslovnim rezultatima, ali i uspjesima NLB Banke na drugim poljima, od digitalnih inovacija do CSR i ESG projekata.
17:00
– Vrijeme je da idemo kući, ako je normalan dan.
17:22
– Suprug i ja smo posvećeni našoj petogodišnjoj djevojčici. Sve je igra i zabava do 22 sata. Naše vrijeme.
23:00
– Knjiga ili TV. Zahvalna sam Bogu što smo legli zdravi. I vodim se uvijek onom kultnom rečenicom: O tome ću misliti sutra. Sutra je ipak novi dan.