Poslovni sastanci u današnje su vrijeme postali posebna vrsta rituala sa simboličkim značenjem. Naime, ovisno o tome kada stižete na sastanak, gdje sjedite i kakav status imate u kompaniji, zavisi i vaša uloga na poslovnom sastanku
Tako podaci jednog istraživanja pokazuju da šef u većini slučajeva uvijek stiže posljednji. S obzirom na velika očekivanja, većina ispitanika doživjela je sukob, ili je, pak, sudjelovala u \”žestokim raspravama\” tokom sastanka.
Stoga, kako biste ispravno planirali poslovni sastanak, donosimo vam nekoliko praktičnih savjeta.
Šta trebate izbjegavati!
Određeni postupci mogu zaposlenika dovesti u opasnost od gubljenja posla. Stoga, svakako valja izbjegavati:
• iznošenje neprovjerenih informacija
• \”ulaziti\” šefu u riječ
• djelovati nezainteresirano o temi razgovora
Šta očekujete od sastanka?
Razmislite kakav ishod očekujete od sastanka, zadajte si cilj. Također, važno je da svako na sastanku zna šta se od njega očekuje i na koji način se mora pripremiti za sastanak. Općeniti dnevni red na sastancima je:
• Odluka
• Rasprava
• Informacije
• Planiranje (istraživanja)
• Nove ideje
• Saznanje o povratnim informacijama (feedback) s prijašnjeg sastanka
• Dogovaranje (primjerice ciljevi prodaje)
• Motivacija (mojposao.net)