Kada bi neko rekao 99 pozitivnih stvari i jednu negativu, svi bi se zadržali na toj jednoj stvari i zapitali se šta to pogrešno rade.
Ljudi kao da su stvoreni kako bi se opterećivali sa stvarima zbog kojih se osjećaju loše. Ovaj je negativan način razmišljanja možda bio koristan našim precima zato što je njihov opstanak ovisio o izbjegavanju nevolja, opasnosti i nelagoda, ali u današnje vrijeme je u potpunosti nepotreban.
Zašto kritika toliko zagrize i zašto negativni komentari pomračuje bilo šta pozitivno? Razlog leži u tome zato što smo stvoreni žičani da budemo osjetljivi. No, to ne znači da sve moramo shvatati, u potpunosti, osobno.
Jedna od najboljih strategija za ublažavanje uboda kritike je njeno seciranje. Trebali bismo priznati da se negativan komentar odnosi na nešto konkretno, a shvatati ga kao optužnicu o nama kao čovjeku, poše wall.hr
Ako je vaš šef zaključio da vaša prezentacija nije bila dovoljno dobra, to ne znači da vi niste dovoljno dobri. Vi niste vaša prezentacija. Kad komentar odvojite od sebe kao osobe, dobit ćete perspektivu i bit ćete otvoreniji za slušanje onoga što druga osoba ima za reći.
Dakle, konstruktivne kritike ljudi koji vam misle dobro ne biste trebali uzimati k srcu, već biste ih trebali saslušati te iz njih izvući neku pouku. Loši komentari su tu kako bi vam pomogli shvatiti u čemu griješite i kako bi vas potaknuli na daljnji rast i razvoj.