Knjige koje će vam pomoći da bolje razumijete PR i marketing!

Jedna od najvrjednijih navika koje osoba s vremenom može usvojiti jest čitanje. Osim edukacije na različitim područjima, čitanje nas potiče da razmišljamo izvan okvira, da promišljamo o idejama do kojih možda ne bismo došli te da neprestano učimo o svijetu koji nas okružuje.

Čitanje – zajednička navika uspješnih ljudi

Brojna istraživanja ističu da uspješni ljudi godišnje pročitaju prosječno 45 do 60 knjiga, odnosno jednu knjigu sedmično. Ova godina je možda jedna od idealnijih po pitanju usporenosti života, tokom koje smo se mogli uhvatiti popisa knjiga koje godinama čekaju da budu pročitane.

Time smo korak bliže prema usvajanju navike da samo s pedesetak pročitanih stranica dnevno na kraju godine možemo iza sebe imati dvocifreni broj naslova, prenosi poduzetnik.biz

Kako odrastamo, često mislimo da smo “prerasli” fikciju te da u beletristici ne možemo pronaći ništa zanimljivo.

Na svako pitanje kojeg se sjetite dobit ćete odgovor u obliku knjige, u nastavku izdvajamo nekoliko naslova o PR-u i marketingu koje bi poduzetnicima mogle pomoći transformirati poslovanje.

This is Marketing: You Can’t Be Seen Until You Learn to See, Seth Godin

Seth Godin marketinškiv je stručnjak koji piše jednostavnim jezikom kako bi njegovi savjeti bili svima razumljivi. U knjizi This is Marketing: You Can’t Be Seen Until You Learn to See donosi uvide kako kreirati marketinšku strategiju koja će rezonirati s ljudima širom svijeta i njihovim vrijednostima.

Za Godina marketing izvlači ono najbolje iz proizvoda ili usluge. Odličan marketing i kvalitetno poslovanje rješavaju probleme kupaca i potrošača. Ova knjiga govori upravo o tome kako svako može transformirati svoje poslovanje kada u fokus stavi ljudske potrebe.

\"\"

How to Win Friends & Influence People, Dale Carnegie

Ovo nije stručna knjiga o odnosima s javnošću kakvu prosječan čitatelj zamišlja. Ipak, odnosi s javnošću su ljudi, a s ljudima moramo izgraditi kvalitetne odnose. Knjiga Dalea Carnegieja, u prijevodu Kako steći prijatelje i naklonost ljudi,donosi komunikacijske savjete kako iz svakog dijaloga, sastanka ili neformalnog druženja izvući maksimum te stvarati dugoročne odnose koji donose poslovne rezultate.

Prije nego što se odlučimo na čitanje bilo kojeg naslova, prvo pitanje koje bismo si trebali postaviti jest – zašto želim čitati?

\"\"

Trust me, I’m lying: Confessions of a media manipulator, Ryan Holiday

Za Ryana Holidayja publika i kritika piše kako je jedan od najoštroumnijih PR i marketinških stručnjaka novog doba. Ryan u knjizi piše “ispovijesti medijskog manipulatora” o tome kako pridobiti medijsku pažnju sredstvima za kojima ne bi svi posegnuli. Ova knjiga je jedna od onih koje će vas natjerati da propitate stav postoji li negativan PR!?

\"\"

Scientific Advertising, Claude C. Hopkins

“Bibliju oglašavanja” Claudea C. Hopkinsa – Scientific Advertising. Ova knjiga, koja donosi univerzalna pravila marketinga i oglašavanja koja vrijede od 1923. do danas.

The Image: A Guide to Pseudo-Events in America, Daniel J. Boorstin

Knjiga The Image, sastoji se od zbirke eseja i historijskih uvida u fenomene kako se povijesno stvarao brend, ali i celebrity kult ličnosti. Daniel J. Boorstin prvi je autor koji je definirao celebrityje kao “ličnosti poznate po svojoj poznatosti”.

\"\"

Prije nego što se odlučimo na čitanje bilo kojeg naslova, s ovog popisa ili općenito, prvo pitanje koje se treba postaviti jeste – zašto želim čitati? Kada definiramo konkretan razlog, lakše ćemo usvojiti čitanje te će nam ta navika postati užitak.