Ladies In eventi u znaku borbe protiv karcinoma dojke

Oktobar je mjesec u kojem se širom svijeta obilježava borba protiv raka dojke. Tako su i organizatori Ladies In projekta, marketing agencije Altermedia, sve oktobarske evente posvetili ovoj temi, te poslali snažnu poruku podrške svim ženama, koje se bore sa ovom opakom bolešću, ”Brinemo jedna o drugoj”…

\"\"

Kako se Ladies In eventi već tradicionalno održavaju četiri puta mjesečno, u četiri bh. grada, Sarajevu, Tuzli, Banja Luci i Mostaru, pored velikog interesovanja poslovnih žena koje posjećuju iste, sudjelovali su i mnogobrojni prijatelji projekta, koji su ukazali na značaj prevencije i redovnih pregleda kod žena.

\"\"

Nakon uobičajenog druženja, razmijene kontakata, pozdrava dobrošlice organizatora projekta, više od 1500 dama, koliko se odazvalo na pomenute evente, imale su priliku saslušati više o aktivnosti “Brinemo jedna o drugoj” koju su, upravo, u saradnji proveli organizatori projekta i kompanija “Geneplanet”.

\"\"

Rak dojke je najsmrtonosniji karcinom kod žena, dok je rak jajnika peti najsmrtonosniji karcinom, svaka 10. žena u našoj zemlji oboli od karcinoma dojke. Ova strašna statistika bila je povod da upozorimo, podstaknemo žene na redovne preglede.

\"\"

Ispred kompanije Geneplanet obratila se Azra Habibija Ražanica koja je upozorila na značaj prevencije karcinoma dojke i jajnika redovnim pregledima.

\"\"

Ujedno je predstavila novi test Sentis, koji je od mjeseca oktobra dostupan ženama u našoj zemlji, a zahvaljujući pomenutom testu, žene će moći na jednostavan način saznati da li nose genetsku mutaciju BRCA 1, BRCA2 te drugih 19 gena povezanih sa razvijanjem karcinoma dojke i jajnika.

\"\"

Istakla je kako od 2013. brinu o trudnicama u Bosni i Hercegovini, na način da su im omogućili najbolji na svijetu trenutno neinvazivni prenatalni test Nifty, koji trudnicama već od 10 sedmice trudnoće daje informaciju da li njihova beba nosi određeni genetski poremećaj, a sve to bez ikakvog rizika za majku i dijete.

\"\"

Akciju “Brinemo jedna o drugoj” svojim dolaskom podržalo i veliki broj doktorica.

Podršku projektu pružili su i generalni pokrovitelj Sensation, Sarajevski kiseljak, BH Telecom, Parfumerija Plaza, Le Petit Marseillais, Bingo, Lisca, Modiana, Addiko Bank, Vinarija Nuić, Red Bull, Nelt (Oreo), Specijalistički centar Avala, Zepter International, Plava poliklinika Tuzla, Milo Selo, Oktopod Travel, Harmony, Extralab Tuzla, Mliječna Industrija 99 Gradačac, Menprom, Junuzović Kopex, Modelina, Urban Home, Catering restoran Royal, Apotele Mopharm, Kozmetički i fizioterapeutski centar Ivana Mlikota Martinović i Motel & Restoran Malta Mostar.

Medijski partneri: Hayat TV, Pink BH, Ladies In Magazine, Klix, Senzacija, Ekskluziva, Zdravi Portal, Business Magazine, In Store Magazin, In HoReCa Magazin.