Nova Avonova kampanja temelji se na 20 godina naslijeđa borbe protiv rodno zasnovanog nasilja
Jedna od tri žene tokom života doživi fizičko ili seksualno nasilje, dok je procijenjeno da je svaka četvrta adolescentica u dobi od 15 do 19 godina bila žrtva fizičkog i/ili seksualnog nasilja od strane intimnog partnera.*.
Kako bi podigli svijest o ranim znakovima zlostavljanja, kompanija Avon globalno pokreće “Lovestrong”, kampanju namijenjenu mladim ženama kao I posebni informativni portal. “Lovestrong” baca snažno svjetlo na često prikrivene načine na koje se prisilna kontrola može maskirati kao ljubav. Biti “Lovestrong” znači znati šta jeste, a šta nije ljubav. To znači ulaziti u veze s povjerenjem u vlastitu sposobnost da prepoznate znakove ranog zlostavljanja ukoliko se pojave.
Avonova kampanja i platforma “Lovestrong” pokreću se paralelno s Međunarodnim danom borbe protiv nasilja nad ženama, 25. novembra. Kreirana u saradnji s ekspertima i nevladinim organizacijama širom svijeta, ova platforma otvorena za sve korisnike te ističe uobičajene rane znakove upozorenja na zlostavljanje, pruža informacije kako prepoznati obrasce prije nego što eskaliraju i osnažuje korisnike smjernicama o tome kako i gdje potražiti pomoć na siguran način.
U središtu kampanje nalazi se i snažan film koji ističe tri ključna rana znaka zlostavljanja: narušavanje samopouzdanja, kontrolisanje onoga što nosite i kontrolisanje vaših finansija.
Pamela Zaballa, globalna izvršna direktorica organizacije NO MORE, komentariše:
„Teško je uočiti znakove zlostavljanja u vezi, posebno kada počinitelji pokušavaju prikriti svoje prisilno kontrolirajuće ponašanje i verbalno zlostavljanje kao izraze ljubavi i zaštite. Čak i ako zlostavljanje ne eskalira do fizičkog nasilja, ono može ozbiljno ugroziti mentalno zdravlje i dobrobit preživjelih. Zato je kampanja “Lovestrong” od suštinske važnosti za edukaciju i osnaživanje žena da traže ljubav koja podržava, a ne guši. Ponosni smo što se pridružujemo Avonu u promovisanju zdravih odnosa i ohrabrivanju žena da budu sigurne, slobodne i hrabre.”
Kristof Neirynck, izvršni direktor Avona, izjavio je:
„Tokom posljednjih 20 godina postavili smo sebi misiju da pomognemo u okončanju rodno zasnovanog nasilja, donirajući više od 91 milion dolara i podržavajući preko 15 miliona žena i djevojaka kroz naše globalne programe i partnerstva. Kampanja “Lovestrong” nadograđuje ovo naslijeđe, fokusirajući se na kritičnu potrebu za edukacijom i podizanjem svijesti o nasilju u intimnim vezama. Nije odgovornost žene da izbjegne zlostavljanje. Međutim, uključivanjem i informisanjem svih o ranim znakovima, možemo pomoći većem broju ljudi da vode sigurne, zdrave i osnažene odnose.”
*Izvori: UN Women: Facts and figures: Ending violence against women | UN Women – Headquarters; WHO: Violence Against Women Prevalence Estimates (who.int)