„Moguće je izraziti želje kada je riječ o mirisu proizvoda, a ja za ljeto kupcima najviše preporučujem limun, mandarinu, mentol kao neku svježiju varijantu, a za one koji vole nježnije mirise tu je ruža“ – navodi svestrana Dena koja je svoju priču o kozmetici počela iz hobija, ali tu ne misli i stati
Razgovarala: Dina Hadžajlić
FOTO: Lejla Muratović
Da možete ostvariti ono što želite i početi se baviti nečim što će vas usrećiti i buditi želju za napredovanjem, dokazuje i Dena Novalić, studentica prava iz Sarajeva. 22 godišnja Dena pored ljubavi prema pravnim naukama gaji ljubav prema putovanjima, ali i prema ljepoti i njezi. Ova svestrana djevojka u slobodno vrijeme bavi se streljaštvom, a odnedavno i proizvodnjom linije proizvoda za njegu kože pod markicom Moya Skincare
Šta Vas je navelo da pokrenete vlastitu kozmetičku liniju?
– Uvijek sam pravila neke domaće proizvode za njegu kože i kose, jer nikad nisam voljela kupovne. Više volim da znam šta tačno stavljam na svoje lice, tijelo i kosu. Jednom prilikom sam napravila više pilinga nego što mi je bilo potrebno i ostatak stavila u teglicu. Svidjelo mi se kako to izgleda i tako sam dobila ideju da pokušam da se bavim prodajom svojih proizvoda. Tako je nastala Moya Skincare.
Šta je ono što Vašim proizvodima daje prednost u odnosu na ono što možemo pronaći na tržištu?
– Smatram da trenutno na tržištu ima dobrih i kvalitetnih domaćih proizvoda. Ono što bih ja izdvojila kao prednost je to što koristim potpuno prirodne i organske sastojke, koji provjereno imaju pozitivan utjecaj na kožu, bez ikakvih dodataka. Jedan od glavnih sastojaka je kokosovo ulje, za koje većina ljudi zna da ima nebrojeno mnogo prednosti i pozitivnih efekata, kako na kožu i kosu, tako i na cijeli organizam. Druga stvar za koju bih rekla da je prednost, je to što svoje proizvode izrađujem tek kada primim narudžbu. Trudim se proizvod kupcu predati što „svježije“ napravljen. To ipak ne utiče na vrijeme čekanja na narudžbu; svaki proizvod bude gotov i dostavljen tamo gdje kupcu odgovara, u roku od dan-dva. Sve proizvode testiram na sebi, svojoj mami i sestri, jer smatram da ono što ne bih koristila lično ili dala nekom bliskom na upotrebu, ne želim ni da neko drugi koristi.
Kome su namijenjeni proizvodi iz Vaše kozmetičke linije i koji biste izdvojili kao svoj lični favorit?
– Moya Skincare proizvodi namijenjeni su onima koji žele da paze i njeguju svoju kožu na prirodan način. Moj najdraži proizvod je zasigurno sprej za lice od ruže. S obzirom na to da imam masnu kožu lica, koristim ga svakodnevno – prije i poslije nanošenja šminke, nakon skidanja šminke, ali i u toku dana za osvježenje. Također, ovaj sprej ima i antibakterijsko djelovanje i pomaže kod akni. Drugi proizvod koji najviše volim je piling, proizvod od kojeg je linija Moya Skincare i počela. Piling najviše volim praviti, jer mogu pustiti mašti na volju i biti kreativna pri izboru sastojaka, a skoro uvijek kao rezultat dobijem nešto što je super za kožu. S pilingom se ne može promašiti.
Imate li iskustva u ovom kozmetičkom području i da li se pri pripremi proizvoda konsultujete sa stručnim licem?
– Nekog stručnog iskustva nemam. Jedino iskustvo koje imam su godine istraživanja i pravljenja ovakvih proizvoda za ličnu upotrebu. S obzirom na to da je Moya Skincare linija koja je namijenjena isključivo za njegovanje kože, te da se ne koristi nikakvim, prema koži agresivnim niti hemijskim sastojcima, već različitim vrstama prirodnih ulja, koži ne može nanijeti nikakvu štetu. Kada sam počinjala s prodajom, informirala sam se kod stručnog lica o svemu što koristim u proizvodnji, da bih se uvjerila kako je potpuno sigurno. Kao što sam već rekla, moji su proizvodi namijenjeni samo za njegu i održavanje kože, a ne za rješavanje bilo kakvih problema s kožom, te zbog toga još uvijek nemam potrebu konsultovati se sa stručnim licem svaki put kada pravim novi proizvod.
S obzirom na to da proizvode pravite po narudžbi, da li iste prilagođavate određenom tipu kože kojem je proizvod namijenjen?
– Naravno. U koliko se radi o masnom tipu kože, postoje sastojci koji se dodaju u proizvode koji su namijenjeni za takvu kožu. Ako je, recimo, koža kod osobe osjetljiva, posebnu pažnju obraćam na eksfolijator koji ću koristiti u pilingu, jer postoje oni koji su manje ili više abrazivni prema koži. Također, moguće je izraziti želje kada je riječ o mirisu proizvoda, a ja za ljeto kupcima najviše preporučujem limun, mandarinu, mentol kao neku svježiju varijantu, a za one koji vole nježnije mirise, ružu.
Šta Vam je bila inspiracija pri odabiru imena za brend?
– Ime je, zapravo, smislio moj tata. Kada sam roditeljima rekla za svoju ideju, zajedno smo počeli smišljati imena. Željela sam nešto neobično i jedinstveno. Tata je predložio Moya, a kada sam ga pitala zašto baš „moya“, rekao je da kada me neko pita, mogu reći da je to moja linija za njegu kože. To mi se jako dopalo i tako je nastalo ime Moya Skincare.
Koji su Vaši planovi za budućnost?
– Iako mi je Moya Skincare trenutno samo hobi, jako volim to što radim, i u budućnosti planiram završiti kurs na kojem ću steći malo stručnije znanje o određenim kožnim problemima i načinu tretiranja istih, te u svoju liniju uvesti i proizvode za rješavanje konkretnih problema s kožom. Nažalost, kod nas takvi kursevi ne postoje, ali sam saznala sam da jedan takav postoji u Hrvatskoj. Ipak, zbog drugih obaveza, to će ipak morati malo sačekati.