Jučer je u Sarajevu održan 7. Sarajevo Marketing Summit koji je okupio marketing struku u BiH, s jednim jedinstvenim ciljem, a to je važnost povezanosti brendova i njihovih marketing timova, agencija i medija u kriznim i post COVID-19 vremenima.
Accelerate your marketing after COVID 19 bila je tema konferencije, koja je kroz različite kategorije ugroženih industrija, a kroz prizmu marketinškog djelovanja obuhvatila, kako brendove i njihove aktivnosti, tako i kulturne događaje od važnosti za turizam i opstanak kulture u BiH, do mišljenja i djelovanja marketinških agencija i njihovih projekcija i planova za period koji nam tek slijedi.
Cjelodnevni program bio je posvećen bh. tržištu, s osvrtom na domaće brendove i dobre prakse koje su se prilagođavale novonastaloj situaciji, te se uspješno realizovale i održale opstanak bh. brendova, istaknuto je da te primjere mogu primjenjivati i kolege u regionu.
Koliko je važno da pratimo svjetske marketinške trendove, važnije je kako se ti trendovi i promjene prilagođavaju domaćem tržištu, te kako agencije pripremaju brendove za sve zahtjevnije potrebe potrošača.
Čuli smo kako agencije i brendovi komuniciraju u kriznim vremenima i šta se sve promijenilo, tj. kako će mijenjati svoje marketinške planove i prilagođavati uvjetima u 2021.
Govornici 7. Sarajevo Marketing Summita bili su marketing predstavnici domaćih brendova, direktori agencija, obrazovnih ustanova, kulturnih događaja, ali i marketinški eksperti koji su svojim online učešćem podijeli i neke prakse koje su se pokazale kao efikasne u regionu: Maruša Hrovat (Luna TBWA), Ethem Numić (AS Holding), Jasmin Marić (Olx.ba), Anna Albinsson (Bisnode), Vesna Beganović (Via Media), Vesna Vlašić Jusupović (Mc Cann Sarajevo), Zvezdana Žujo (Communis Sarajevo), Nedžad Tucaković (New Event), Martina Jakešević (Mercator BH), Marina Nevrt (Orbico Beauty), Kenan Hadžić (ESP BH – OPA), Maja Arslanagić (EFSA), Melika Husić (EFSA), Edhem Fočo (AJB DOC), Andrijana Copf (SFF), Nihad Kreševljaković (MESS) i Tomislav Cvitanušić (NGO Marathon Sarajevo).
Tradicionalno, i ove godine, dodijeljena su tri Marketing Superstar priznanja za direktore marketinga domaće, regionalne i internacionalne kompanije. Marketing Superstar priznanja dodjeljuju se direktorima marketinga, za njihove uspjehe, tj. uspjehe kampanja koje su obilježile 2020. godinu. Značajno je naglasiti da ovo priznanje dodjeljuje marketing struka u sastavu bh. i regionalnih marketara, programskog direktora konferencije, agencije organizatora i svi prethodni Marketing Superstar dobitnici.
Gost iznenađenja koji je uručio dobitnicima ovo prestižno priznanje bio je jedan od najboljih bh. ambasadora, sportista Džanan Musa, a priznanja su dobile: Nađa Lutvikadić Fočo (BH Telecom), Miranda Mladin (Atlantic Grupa) i Ilhana Hodžić (Orbico-Shell).
Organizatori, marketinška agencija Altermedia, konferenciju su prilagodili propisanim uvjetima, offline i online formatu, te je istu u konačnici pratilo više od 500 marketara, domaćih, ali i regionalnih marketing timova.
Sponzori i prijatelji projekta: Veliki sponzori: BH Telecom i Redmond, Prijatelji projekta: Black\’n\’Easy, Mi99, Violeta, Lisca, Geneco, Sara, Lampica, Bingo, Bisnode, Sberbank, Mercator, Dr. Pasha, Masa, Opa i Workbee.