„Shvatila sam da je područje marketinga nešto što odgovara mom dinamičnom i aktivnom duhu“
Piše: Indira Delić
Matilda Miličić, PR i marketing manager – u kompaniji Vm2 Cosmetics d.o.o., u poslovni svijet ušla je sa 18 godina. Uz studij ekonomije radila je studentske poslove, sticala, te usavršavala radna iskustva.
Uigran tim
Dugi niz godina radila je i u odjelu nabave renomiranih brendova. A, nakon godina iskustva poslovni put nastavlja u kompaniji Vm2 Cosmetics kao referent u nabavi i marketingu.
– Naša kompanija glavni je uvoznik i distributer kozmetičkih brendova essence i Catrice za sve zemlje u našoj regiji. Zajedno s njom i brendovima sam i ja rasla i razvijala se. Shvatila sam da je područje marketinga nešto što odgovara mom dinamičnom i aktivnom duhu. Moji afiniteti su prepoznati i od strane direktora i tako je počela moja priča PR i marketing managera. I evo, trajemo već dugi niz godina. Divno je biti dio dobro organiziranog i uigranog tima koji njeguje međuljudske odnose, otvorenost i opuštenost u timu.
Matilda dan počinjem online jutarnjom kafom s kolegicama i kratkim brifingom. Iako ih je pandemija fizički odvojila – uspješno su se prilagodili novonastaloj situaciji.
– Kako vodimo deset tržišta bitna je dobra organizacija i raspodjela posla. Svaki dan je dinamičan i drugačiji – što je i čar ovoga posla. Uključuje komunikaciju s medijima, poslovnim partnerima, osmišljavanje i provođenje marketing planova. Brendovi essence i Catrice su inovativni, donose dosta beauty noviteta i trendova, te je bitno na dobar način isto i plasirati. Važna je i dobra organizacija – kako bi se uspješno pratio svaki segment aktuelnih poslova na kojima radimo kao tim. Korona nas je odvojila u fizičkom smislu – nema evenata, ali smo pronašli novi način da i dalje održavamo sjajne odnose – kaže ona te dodaje:
– Važno je voljeti svoj posao i uživati u njemu. Bitno je biti 100% prisutan u onome čime se baviš. Uz to svakako dobar tim i dobar proizvod. Sve ostalo se nekako samo od sebe nadovezuje.
Praćenje trendova ide ruku pod ruku s inovacijama. Cosnova GmbH koja stoji iza brendova essence i Catrice ima čitav tim ljudi koji rade na inovacijama i novim projektima.
– Posljednjih godina i mi smo lokalno dio te priče i prije samog plasmana proizvoda razmjenjujemo mišljenja i ideje. U prodajnom prostoru smo ograničeni prostorom i ponekad nije moguće predstaviti kupcima sve što bismo željeli, ali online prodajni kanali nam danas daju opcije koje prije nismo imali. Izbor je veliki i kod nas zaista svaki proizvod nađe svog kupca. To je znak da smo uspješni u inovaciji i plasmanu novih proizvoda.
Jačanje pozicije
Uprkos utjecaju pandemije, brendovi essence i Catrice, uhvatili su se u koštac s vremenom.
– Oni su Best Quality Best Price brendovi što ih čini i u doba korone prvim izborom kupaca. Spremnost naših brendova na prilagođavanje i na brzo reagiranje, na zahtjeve tržišta dodatno je utvrdila i ojačala našu poziciju kao vodećih make-up brendova. Inovativni smo i sve prisutni, a žene iz naše regije i dalje su u potrazi za najboljim trendovima koje uspješno pratimo po prepoznatoj kvaliteti, a pristupačnim cijenama – kaže Matilda na kraju našeg razgovora.