Na jubilarnom 25. Golden Drum festivalu, McCann Worldgroup pet put zaredom proglašena je za najbolju agencijsku mrežu. Golden Drum Adriatic, nagrada za najbolji projekat u regionu dodjeljena je agencijama McCann Podgorica i McCann Beograd za kampanju “Neželjena”, čime je još jednom potvrđena vodeća pozicija McCann agencija u regionu
– Ovogodišnji uspjeh na Golden Drum festivalu je još jedna međunarodna potvrda kvaliteta našeg rada i timova agencija. Zahvalan sam partnerima na povjerenju i čestitam im na osvojenim nagradama na ovom festivalu, kao i na svim festivalima do sada. Ponosni smo što smo peti put zaredom proglašeni za najbolju agencijsku mrežu – rekao je Vladimir Dimovski, CEO McCann Adriatic.
www.youtube.com/watch?v=LYpkbzsjsCg
U konkurenciji od 1200 prijavljenih radova iz 28 zemalja međunarodni žiri nagradio je kampanju „Neželjena” sa dva zlatna i jednim srebrnim priznanjem. Sa 175 bodova, McCann Worldgroupa osvojila je Golden Net nagradu čime je proglašena agencijskom mrežom godine.
U listi finalista našla se i kampanja “The Red Thread” realizovana za kompaniju Coca – Cola. Kampanje su rezultat integrisanog pristupa i realizovane u saradnji sa agencijama UM Podgorica za projekat #Neželjena i UM Beograd za projekat “The Read Thread”.
Festival Golden Drum jedan je od najvažnijih internacionalnih festivala oglašavanja na kome tradicionalno učestvuju najbolje svjetske agencije. Ove godine održan je jubilarni 25. put u organizaciji Slovenačke oglašivačke komore.