McCann najbolji na jubilarnom Golden Drum festivalu

Na jubilarnom 25. Golden Drum festivalu, McCann Worldgroup pet put zaredom proglašena je za najbolju agencijsku mrežu. Golden Drum Adriatic, nagrada za najbolji projekat u regionu dodjeljena je agencijama McCann Podgorica i McCann Beograd za kampanju “Neželjena”, čime je još jednom potvrđena vodeća pozicija McCann agencija u regionu

– Ovogodišnji uspjeh na Golden Drum festivalu je još jedna međunarodna potvrda kvaliteta našeg rada i timova agencija. Zahvalan sam partnerima na povjerenju i čestitam im na osvojenim nagradama na ovom festivalu, kao i na svim festivalima do sada. Ponosni smo što smo peti put zaredom proglašeni za najbolju agencijsku mrežu – rekao je Vladimir Dimovski, CEO McCann Adriatic.

\"\"

www.youtube.com/watch?v=LYpkbzsjsCg

U konkurenciji od 1200 prijavljenih radova iz 28 zemalja međunarodni žiri nagradio je kampanju „Neželjena” sa dva zlatna i jednim srebrnim priznanjem. Sa 175 bodova, McCann Worldgroupa osvojila je Golden Net nagradu čime je proglašena agencijskom mrežom godine.

U listi finalista našla se i kampanja “The Red Thread” realizovana za kompaniju Coca – Cola. Kampanje su rezultat integrisanog pristupa i realizovane u saradnji sa agencijama UM Podgorica za projekat #Neželjena i UM Beograd za projekat “The Read Thread”.

Festival Golden Drum jedan je od najvažnijih internacionalnih festivala oglašavanja na kome tradicionalno učestvuju najbolje svjetske agencije. Ove godine održan je jubilarni 25. put u organizaciji Slovenačke oglašivačke komore.