Kako izgleda luksuz u jeansu pokazuje nova saradnja između modne kuće Miu Miu i Levi\’sa
Nakon što je prošle jeseni Valentino predstavio kolekciju s komadima nastalim u saradnji s brendom Levi’s, još je jedna poznata modna kuća najavila novu kolekciju kojom dominiraju traperice tog brenda – Miu Miu.
Taj talijanski brend još je prošle godine najavio novu, održivu liniju Upcycled by Miu Miu i dosad predstavio limitiranu kolekciju haljina, izrađenih od nošenih odjevnih predmeta iz prošlog stoljeća. To je bio dokaz da već nošena odjeća i reciklirani materijali mogu itekako biti luksuzni, poželjni i bezvremenski.
A da taj luksuz ne podrazumijeva samo chic i elegantne haljine ukrašene mašnama i kristalićima vidljivo je iz nove saradnje s brendom Levis: traperice modela 501 i traper jakne nošene 80-ih i 90-ih dobile su novi život. Puf rukavi i našiveni detalji od čipke, kože i svile klasičnim su komadima dali sasvim drugačiji izgled.
Zvijezde modne kampanje su glumica Emma Corrin i manekenka i kći Kate Moss, Lila Moss koje su u minimalističkom ambijentu i bez šminke pokazale kako stari jeans može izgledati cool.
Prestižu kolekcije doprinosi i činjenica da je limitirana te će biti dostupna samo u odabranim trgovinama i na Miu Miu web stranici, piše elle.hr
Ovakvo promišljanje mode dovodi do novih definicija luksuza: kvalitetni materijali koji traju generacijama, kreativan pristup redizajnu, stvaranje malih količina odjeće koja zbog svoje kvalitete ali i cijene) traje i nosi se duže.