In Store magazin sinoć je u Sarajevu, uz pomoć bh. trgovaca, organizirao izbor najboljih proizvoda koji su dobili titulu \’\’must have\’\’
Glasanje je trajalo mjesec dana, a najbolje ocijenjene, In Store magazine predstavio je na trećem po redu MUST HAVE eventu, kojeg su svojim prisustvom uveličali predstavnici I nositelji vodeće industije u BiH – industrije robe široke potrošnje.
Direktorica marketinške agencije Altermedia u okviru koje djeluje In Store magazin, Samira Muratović naglašava da je izbor urađen u saradnji sa trgovcima koji su glasali za MUST HAVE proizvode, a koji se po njihovom mišljenju trebaju naći na policama bolje snabdjevenih trgovina.
- U cijelom procesu učestvovalo je 7.000 različitih profila trgovina, to je broj objekata sa kojima komuniciramo u toku godine ,Top 50 trgovaca smo direktno kontaktirali, a njih 20 nam je poslalo izvještaj direktno iz svojih baza. Tako smo kreirali Must Have 2020 listu proizvoda koje treba imati svaka trgovina. Polica je jedino mjesto na kome se sve vidi, jer onaj koji na kraju sve mjeri i ocjenjuje je potrošač – rekla je Muratović.
Istakla je da je izbor In Store magazina veoma bitan za proizvođače jer je put izgradnje brenda težak.
- „Must Have 2020“ ima za cilj da nas usmjeri na brendove i proizvode koji zaslužuju pažnju jer su oni lideri u kategorijama, razvijaju i osiguravaju kontinuitet rasta pojedine kategorije. Promovišući sve najuspješnije brendove i njihove pojedinačne proizvode mi – trgovci , distributeri te In Store magazin na taj način šaljemo poruku da znamo da su vrijedni i da želimo da takvi i ostanu– naglašava Muratović
Zvanicama se obratio i savjetnik Bisnode BH, Damir Sokolović koji se kroz prezentaciju osvrnuo na bonitetno izvrsne kompanije.
Priznanja za MUST HAVE 2020 dobitnicima su dodijelili predstavnici trgovačnih lanaca: Bingo, Mercator, Konzum, dm, Amko, Best , Zvorničanka, Onogošt i iNovine.
Da li će jedan proizvod postati brend ovisi o potrošaču, ali i o trgovcima koji zahvaljujući stalnoj komunikaciji s kupcima najbolje mogu znati šta je to što njima treba. Na osnovu svog iskustva, bosanskohercegovački trgovci su glasali i izabrali najbolje.
In Store magazin sinoć je promovirao sljedeće brendove: Richard the Rooster, Pfanner, XL Energy drink, Čipi Čips, Gold Flips, Leda, Oaza, Tuc, Tuzlanski Pilsner, Vivia, Vitinka i Vitinka Exotic, Agrogold, Bimal Omega, Basso, Jufke Sprind, Jufke Klas, Klas Zlatni puder, Thomy, Arrighi, Bonito, Fant, Vegeta, Podravka supe, Klas tjestenina, Maggi, Začin C, Vispak supe, King, Quattro, Meggle mlijeko, Meggle jogurt, Meggle kiselo vrhnje, Meggle kajmak, MI99 – Natura Jogurt, MI99- Natura Kiselo vrhnje, Brazil kafa, Franck kafa, Franck čajevi, Jacobs, Nescafe, Grand Black\’n\’Easy, Podravka čajevi, Vispak Zlatna Džezva, Vispak Sada pa sad, Lino Lada, Maza, Tops, Milka, Oreo, Plazma, Podravka džemovi i pekmezi, Vitaminka džemovi i pekmezi, Calvo, Goveđi pršut Premi, Uvijek svježe meso Menprom, Patelina, Trend, Bic brijači, Bic upaljači, 3de, Johnson\’s baby, Lino, Telemach i Orbico Shell.
Kompletan pregled predloženih brendova po kategorijama možete pogledati na www.musthave.ba/glasaj
Projekat MUST HAVE jedan je od najvažnijih događaja za kompanije robe široke potrošnje u BiH.