Najveći evropski lanac niche parfimerija se širi na tržište Bosne i Hercegovine

Belodore osvaja sedmo tržište u regionu, čime Banja Luka postaje dio jedinstvenog parfemskog iskustva

 

Spoj historije, umjetnosti i inspiracije, obavijen luksuznim mirisnim notama najpoznatijih brendova niche parfema, od sada osvaja i Banju Luku. Belodore je otvorio svoju prvu parfimeriju u Bosni i Hercegovini i na taj način proširio svoje poslovanje na sedmu državu u regionu pored Srbije, Crne Gore, Hrvatske, Mađarske, Sjeverne Makedonije i Bugarske. Ovo je ujedno i 14. maloprodajni objekat ovog brenda u kojem će zaljubljenici u parfemsku umjetnost, kroz jedinstveno iskustvo kupovine, moći da pronađu miris po kojem će biti prepoznatljivi i upamćeni.

 

– Ponosni smo na to što je sada i Bosna i Hercegovina dobila priliku da bude dio naše jedinstvene parfemske priče. Naša misija oduvijek je bila ne samo da svojim klijentima otkrijemo sve čari najfinijih mirisa, već i da im pružimo vrhunsku, luksuznu uslugu kakvu do sada nisu iskusili. U narednom periodu nastavićemo da širimo našu prisutnost na regionalnom tržištu, da unapređujemo naše proizvode i usluge, kako bismo pružali najbolje moguće iskustvo našim korisnicima, izjavio je Miloš Milutinović, generalni direktor DP Lux grupe koja je vlasnik maloprodajnih lanaca Belodore, Plaza i L’Occitane.

Prva Belodore parfimerija u Bosni i Hercegovini otvorena je proteklog vikenda u Banjoj Luci, u prizemlju Delta Planet Banja Luka šoping mola. Kupci će, istražujući novootvorenu radnju, imati priliku da se upoznaju sa jedinstvenošću Belodore parfimerija koje predstavljaju mjesto susreta umjetnosti i kreativnosti.

I u ovoj Belodore radnji moguće je pronaći preko 30 pažljivo odabranih brendova iz Londona, Milana, Pariza i Njujorka, među kojima se najviše ističu Tiziana Terenzi, Xerjoff, Acqua di Parma, Nishane, Roja, Juliette has a gun, Mancera, Born to Stand Out.

 

Povodom otvaranja, u periodu od 26. do 28. jula svi kupci će imati priliku da ostvare 20% popusta na kupovinu cijelog asortimana (popust se ne odnosi na brendove Creed i Xerjoff).

Od svog osnivanja 2020. godine pa do danas, Belodore je, kao najveći lanac niche parfimerija u Evropi, bio i ostao sinonim za luksuz i jedinstvenost. Osim svojom vrhunskom ponudom, te kvalitetom proizvoda, tržište je osvojio i jednako kvalitetnom uslugom koja podrazumijeva potpuno ličan pristup svakom kupcu. Upravo zato Belodore i jeste najbolji predstavnik umjetnosti mirisa, ali i nauke o ljepoti.