Istraživanje kompanije Nestlé provedeno na vlastitim društvenim mrežama o temi međusobnih odnosa pokazalo je:
-
kako odrasle osobe u odnosu na srednjoškolske dane danas imaju manji krug prijatelja i bliskih ljudi, ali više poznanika
-
59% ispitanika smatra da bliskost ne ovisi o trajanju poznanstva
-
44% ispitanika odgovorilo je da su im najbliže osobe u životu prijatelji, a 19% smatra da su to brat/sestra
-
69% osoba ima nekoga s kime su bili bliski, ali nisu više s tom osobom u kontaktu te žale zbog toga
– Kompanija Nestlé na tržište je lansirala novu NESCAFÉ Gold instant kafu s unaprijeđenom recepturom. NESCAFÉ Gold mješavina je instant kafe dobivene od najfinijih zrna Arabice, a koja od sada ima i dodatak prženih zrna kafe, mljevenih 10 puta finije kako bi potpuno oslobodili arome iz zrna.
Kafa je danas dio svakodnevice, a izraz ,,Idemo na kafu.\’\’ postao je sinonim za druženje. Više od 80 godina NESCAFÉ inspirira kafoljupce i s njima je u onim trenucima koji su im važni. Obzirom da se kafa vrlo često pije u društvu bliskih osoba, kompanija Nestlé je povodom lansiranja novog proizvoda u Hrvatskoj na vlastitim društvenim mrežama provela istraživanje o temi međusobnih odnosa.
Podaci su pokazali kako čak 73% ispitanika smatra da danas ima manji krug prijatelja i bliskih osoba u odnosu na srednjoškolske dane, ali više poznanika. 44% ispitanika odgovorilo je da su im najbliže osobe u životu prijatelji, a 19% smatra da su to brat ili sestra. 46% osoba smatra da brzi tempo života utječe na udaljavanje bliskih ljudi, a 45% smatra da je riječ o razilaženju životnih puteva, vrijednosti i stavova.
Značajan je i podatak da je 69% osoba izjavilo kako ima nekoga s kime su bili bliski, ali nisu više s tom osobom u kontaktu te žale zbog toga. Iako su prekinuli odnos, 39% ih se ne bi javilo osobi s kojom su izgubili kontakt, a 26% bi se javilo i pokušalo obnoviti odnos.
– Prema nekim podacima, za vrijeme života osoba u prosjeku dođe u susret s 80.000 ljudi, a samo s njih 190 održi neku vrstu komunikacije. Također, naučno je dokazano kako nas dobri međuljudski odnosi održavaju zdravijima i sretnijima. Kako bi uvijek bio dio trenutaka koji vrijede, NESCAFÉ će i dalje nastavljati unapređivati recepture svojih proizvoda i razveseljavati ljubitelje kafe s inovacijama – izjavila je Aleksandra Zlatanovski, Brand Manager, Nestlé Adriatic.
NESCAFÉ je najpoznatija instant kafa na svijetu, a čijih se šoljica dnevno u svijetu popije 475 milijuna, odnosno 5.500 svake sekunde.
Vrijeme je da pozovete blisku osobu na kafu. #OstaniBlizu