Uspješni modni i beauty brend Gucci izbacio je novu make-up liniju s 58 novih ruževa i balzama za usne. To ne bi bilo ništa čudno da nova kampanja nije podignula puno prašine na društvenim mrežama zbog prilično hrabrog poteza ovog brenda.
Gucci je pod kreativnom palicom Alessandra Michelea odlučio ponovno aktivirati svoju make-up liniju i to s čak 58 novih ruževa i balzama za usne. Elegantno zlatno pakiranje s različitim čepovima ovim ruževima daje sofisticiran izgled, a dolaze sa satenskim i prozirnim finišem (Rouge à Lèvres Satin i Rouge à Lèvres Voile) te u obliku balzama za usne \”Baume à Lèvres\”.
Kampanja \”For the bold, the bright and the beautiful\” izazvala je priličnu pomutnju među fanovima zbog nesavršenih zuba modela Dani Miller, pjevačice punk benda Surfbort, koja je na neuobičajen način predstavila nove nijanse, a zagovornica je i neobrijanih pazuha.
Nakon objave fotografije, na Instagramu su na sve strane počeli pljuštati komentari poput
\”Ovo nikoga neće motivirati da kupi ruž\”, \”Promovirate lošu higijenu i loše zdravstvene navike\” ili \”Uništili ste si ime\”.
No, neki su stali i u obranu luksuznog brenda, rekavši da je ova kampanja pravo osvježenje:
\”Zaista je tužno što smo došli do toga da nas razljuti to što neko nema savršen holivudski osmijeh\”, bio je jedan od komentara na kampanju u kojoj se osim Miller pojavila i manekenka Mae Lapres.
Sve u svemu, Gucci je ovim hrabrim potezom uspio privući puno pažnje i možda će njegov primjer slijediti i drugi brendovi kako bi pokazali da su nesavršenosti sasvim u redu i da ih se ni po koju cijenu ne trebamo sramiti niti ih skrivati. (Gloria.hr)