Nova kolekcija vjenčanica inspirirana \’90-im

Nova kampanja za kolekciju vjenčanica koju je pripremio dizajnerski dvojac kojeg čine Vjeko Franetović i Nikica Ivančević

Nakon niza atraktivnih lokacija i dalekih zemalja brend Envy Room predstavlja minimalističku crno-bijelu kampanju u kojoj je glavni fokus na odjeći i modelu… Nova kampanja za kolekciju vjenčanica koju je pripremio dizajnerski dvojac kojeg čine Vjeko Franetović i Nikica Ivančević inspirirana je erom devedesetih godina prošlog stoljeća kao i supermodelima koji su tada vladali svijetom mode.

Zbog toga kampanju čine crno-bijele fotografije, a u ulozi zaštitnog lica našla se Vesna Parčina, model koji već niz godina nosi Envy Room revije i jedna je od najistaknutijih manekenki na Hrvatskoj sceni.

\"\"

Dok smo razmišljali o odabranoj inspiraciji, pa tako i o Cindy, Naomi, Christy itd., dobu kada su manekenke bile zanosne ljepotice i kada su se slavile obline i senzualnost, Vesna nam je odmah došla u misli kao zaštitno lice ove kampanje kažu momci iz Envy Rooma za medije.

\"\"

Haljine koje vidimo u kolekciji jednostavnih su krojeva, ukrašene cvjetnim i tačkastim aplikacijama, čipkom i mašnama, a osim njih u kolekciji se našao i jedan kaput za čiji je kroj dizajnere inspirirao strogi kroj muškog kaputa.

\"\"

Trendi momenti u kolekciji se javljaju u obliku slip haljine kao i kombinacije topa i suknje, a dizajneri su se poigrali u multifunkcionalnim odjevnim predmetima pa u ovoj kolekciji predstavljaju i jednu tzv. 2 u 1 vjenčanicu koja se može transformirati.

\"\"

U nastavku pogledajte kampanju njihove nove kolekcije čije fotografije potpisuje Marko Grubiši. Za šminku se pobrinula Sanja Agić, a za kosu Draška Topić.

\"\"

(buro24/7)