Novčana nagrada za dm zaposlenike

dm poklon kartice u vrijednosti od 400 KM uručene su svim zaposlenima u kompaniji dm drogerie markt koji su i u periodu od marta do maja bili u radnom odnosu, neovisno o visini njihove plaće i pozicije. Na taj način želi se potvrditi važnost individualnog zalaganja, poslovne ili privatne prirode svakog pojedinca, kao i nagraditi zajednički uspjeh tokom Korona-krize.

Za predanost radu i nesebično zalaganje tokom epidemije, zaposlenici kompanije dm drogerie markt BiH, dobili su novčanu nagradu u vidu dm poklon kartica vrijednosti od 400 KM:

„Mnogi zaposlenici u dm-u su tijekom epidemije bili izloženi posebnim fizičkim, psihičkim i financijskim izazovima – kako u privatnom tako i u poslovnom životu. Kao poslovna zajednica smatramo svojom odgovornošću da u okviru naših mogućnosti damo potporu svakom pojedincu i nagradimo doprinos zajedničkom uspjehu u izazovnim vremenima. Stoga smo u ovo posebno priznanje zaposlenicima investirali ukupno 440.000 KM“, poručio je Damir Šlosel, direktor dm-a BiH.

\"\"

Posebni izazovi prevaziđeni zajedničkim snagama

Promjene u okviru potrošačkih navika tokom, a i nakon lock-downa, kao i opsežne mjere zaštite zdravlja zaposlenika i kupaca – sve to umnogome je predstavljalo poseban izazov za dm. Stoga je već na početku epidemije formiran tim na nivou firme koji je pratio, te i dalje prati, razvoj situacije kako bismo u skladu sa okolnostima koje su podložne promjenama pravovremeno mogli reagovati. Shodno tome, dezinfekcija prostora se radi češće nego što je to zakonom inače predviđeno, zaposlenici nose zaštitne maske, a na kasama su postavljene sigurnosne barijere kao dodatna fizička zaštita između zaposlenika i kupaca. Kupci se kontinuirano pozivaju da ovim mjerama budu podrška održavajući odstojanje, po mogućnosti plaćajući kartično te generalno vodeći više računa o općenitim higijenskim preporukama. „Tijekom posljednjih mjeseci uspjeli smo da uz mnogo fleksibilnosti i lojalnosti naših zaposlenika zaštitimo preduzeće i cijelu našu radnu zajednicu od veće štete“, kazao je Šlosel te zaključio: „Period koji je iza nas pokazao je da zajedničkim zalaganjem možemo prevazići različite situacije, makar one bile izazovne kao što je ova pandemija.“

 Više informacija o dm drogerie markt d.o.o.

dm je na bosanskohercegovačkom tržištu prisutan od juna 2006. kada je otvorena prva dm prodavnica u sarajevskom naselju Dobrinja. Za 14 godina dm se pozicionirao kao vodeća kompanija u kategoriji drogerija sa 768 zaposlenika i 78 prodavnica u 44 grada te distribucijskim centrom u Sarajevu. U poslovnoj godini 2018/19. dm je u Bosni i Hercegovini ostvario promet od 188,2 miliona KM. Asortiman dm-a obuhvata preko 14.000 proizvoda etabliranih svjetskih i domaćih proizvođača, među kojima je preko 30 dm robnih marki kao što su Balea, alverde, Mivolis, trend IT UP, Denkmit, babylove, dmBio i druge. U cjelokupnom asortimanu posebno mjesto zauzimaju organska hrana, prirodna kozmetika i ekološki prihvatljivi proizvodi.