Obilježeno jubilarnih 50 godina popularnog brenda POLI

Prije 50 godina Perutnina Ptuj lansirala je pileću salamu POLI, potpunu inovaciju u prehrambenoj industriji tog vremena. Bila je to 1974., a još od tada Poli ostaje vjerna najvišim standardima kvaliteta i originalnom receptu. Jubilarnih 50 svečano je obilježeno i u Sarajevu, u prisustvu ključnih dionika, partnera i medija.

 

 

„Lojalnost brendu je dvosmjerna ulica, dinamičan odnos izgrađen na međusobnom povjerenju i poštovanju. U Bosni i Hercegovini se Poli već 15 godina proizvodi rukama naših uposlenika, a prepoznat je kod bosanskohercegovačkih potrošača kao brend kojeg odlikuju tradicija i beskompromisna predanost kvalitetu. Naša fabrika u Brezi je od izgradnje, 2008. godine do danas, jedna od najmodernijih proizvodnji ovog tipa u zemlji, a kvalitet i potpuna sljedivost procesa proizvodnje temelj su najvišeg stepena sigurnosti proizvoda. Izuzetno smo ponosni na činjenicu da su naši uposlenici i potrošači u Bosni i Hercegovini zapravo naši najistrajniji brend ambasadori. Koristim priliku da u svoje ime i u ime kompanije i brenda izrazim svoju zahvalnost baš njima – našim posvećenim uposlenicima i vjernim potrošačima svih generacija. Hvala našim kupcima, dobavljačima, lokalnoj zajednici i institucijama. Njihovo povjerenje i podrška su bili pokretačka snaga uspjeha brenda Poli i na tržištu Bosne i Hercegovine,“ istaknuo je Adnan Hodžić, direktor Perutnine Ptuj BiH d.o.o.

 

Poli oduševljava svoje fanove u više od 20 zemalja širom svijeta, što potvrđuje njegovu globalnu popularnost. Snaga brenda ogleda se u prodajnim rezultatima, koji su u proteklih deset godina više nego udvostručili vrijednost prodaje.

 

 

Rezultati razvojne strategije proširenja brenda Poli, koju je Perutnina Ptuj počela da primjenjuje od 2016. godine i kontinuirano ulaganje u brend, ogledaju se njegovoj snazi i njegovom jačanju na globalnom nivou. Prodaja svih kategorija proizvoda marke Poli u 2023. godini dostigla je blizu 50 miliona eura.

 

Duže od 15 godina Perutnina je prisutna u Bosni i Hercegovini kao domaća proizvodna snaga – sa svojim pogonima za uzgoj, proizvodnju pilećeg mesa i proizvodnju asortimana pilećih prerađevina u Brezi i u Srpcu. Sistem kvaliteta svojih procesa i proizvoda garantuje standardima ISO, HACCP i HALAL.

 

„Spoj tradicije i ulaganja u održavanje dugoročnog povjerenja poslovnih partnera i potrošača, u inovacije proizvoda kao odgovor za potrebe današnjeg načina života i prehrambenih navika, te ulaganja u marketing i prodaju – sve su to faktori koji doprinose činjenici da je već pet decenija Poli visoko na ljestvici svijesti potrošača i jedan od kultnih brendova u regiji. Poslednih godina ojačali smo i našu tržišnu poziciju na vrlo zahtjevnim i visoko razvijenim zapadnoevropskim tržištima. Danas je Poli globalno priznat brend, prisutan na više od 20 tržišta širom svijeta,“ istakao je mag. David Visenjak, direktor prodaje za Perutnina Ptuj Groupu.

 

 

Poli je postala sinonim za pileću salamu broj 1 u Evropi i stvorila porodicu popularnih proizvoda sa kojom je osvojila mnoga srca širom svijeta – od Skandinavije do Mediterana, od SAD do Ujedinjenih Arapskih Emirata. Prema razvojnoj strategiji, Poli je ušao u mnoge nove kategorije: od pilećih salama Poli, do hot dogova (2016 godine), šunke i šunke sa Poli hammy proizvodima (2018 godine), dječija linija Poli Kids sa smanjenim sadržajem soli (2021 godine), paštete Poli pate (2021 godine) do takozvanih programa pogodnosti sa proizvodima Poli rolnice i Poli pizza (2022 godine) i Poli zelena linija (2023 godine), sa kojom se takođe obraćaju svima koji iz bilo kog razloga traže kvalitetne i ukusne alternativne izvore proteina. Novi proizvod sa kojim se Poli predstavlja u 2024 godini je Poli nuggets.

 

 

POLI JE U ČAST OBILJEŽAVANJA 50. GODIŠNJICE PRIPREMILA NIZ AKTIVNOSTI I PROMOCIJA TOKOM CIJELE GODINE

U skladu sa svojim identitetom, brend Poli ostaje vječno mlad, odvažan i inovativan u svim koracima svog poslovanja. Tokom ove jubilarne godine marketinški projekti i aktivacije odvijaju se regionalno i globalno, te se fokusiraju na sve ključne dionike koji podržavaju dalji razvoj brenda Poli.

 

 

Poli u 2024. godini proslavlja 50. godišnjicu brenda a sredinom mjeseca februara počela je kampanja sa sloganom “Bila sam tu…”. Poli je bila uvijek tu i u momentu mnogih prekretnica koje su obilježile naše živote od sredine sedamdesetih do danas. Sama po sebi predstavlja jednu od važnih inovacija koje su promijenile i obogatile naš svakodnevni život.

 

 

Ranije je realizovana Poli nagradna igra s atraktivnim nagradnim fondom a Poli je dobila i svoju originalnu “Poly Time Machine” s jedinstvenim iskustvom virtuelne stvarnosti i iskustvom proširene stvarnosti na poli sajtu https://www.madaboutpoli.com/si/sl/poli-memories/.

 

 

Kroz projekte podrške Sarajevo Film Festivala i Omladinskog Film Festivala ”ludi za Poli, ludi za filmom” brend Poli podstiče lokalnu zajednicu i učestvuje u kreiranju i razvoju kulturnih sadržaja.