U utorak (13. 02.) u BKC-u u Tuzli održan je, prvi put u 2018. godini, event “Ladies In by Jana”
U “Gradu soli” okupilo se cc 400 dama, koje su uživale u cjelokupnom programu. Druženje je započelo pićem dobrodošlice, laganom zakuskom i prijatnim razgovorima.
U 20 sati sponzori “Ladies In” eventa, bogatim nagradama, obradovali su one najsretnije dame, a odmah nakon, svi prisutni su uživali u predstavi koju organizatori biraju samo za dame.
Ovog puta na repertoaru bila je predstava “Rod i dom”. Predstava govori o tragičnoj ljubavi ali istovremeno i o ženi uhvaćenoj u mrežu običaja i tradicije. Svojevrsna je oda ženi koja ruši okove i glorificira istinske vrijednosti, predstavlja i mainstream “Ladies in” zajednice, stoga i ne čudi da je ova izvedba bila nagrađena velikim aplauzom prisutnih dama.
Druženja za poslovne žene proteklo je sjano sa mnoštvom inovacija i motivirajućih sadržaja za sve gošće.
Pored predstave, koktela i druženja, zvanice su mogle uživati u raznovrsnim i zanimljivim prezentacijama i promocijama brendova poput: Jelena shop, Plaza parfumerija, Subrina… ali i ukusnim koktelima i delicijama poput grčkog jogurta Mliječne industrija 99 Gradačac, najfinijim među jogurtima zbog svoje kremaste strukture i osvježavajućeg okusa.
Svojim sampling aktivacijama dame su obradovali Optika Solaris Tuzla, Kozmetičko frizerski studio Ogledalce, Urban Home, Menprom, Dr Hauschka, Weleda, Ketering restoran Royal, Sarajevski kiseljak, Vinogradi Nuić, Red Bull..
Posebnu pažnju privukla je Subrina sa svojim bojama za kosu Charm i Saten, kao i liniju šampona, balzama i stajling proizvoda.
Podsjećanja radi, “Ladies In” je društveni događaj osmišljen u cilju promocije kulture i ženskog poduzetništva bilježi sve veću posjećenost.