Otkrijte Brend Sol de Janeiro

Donosite duh Brazila u svoju beauty rutinu s brendom Sol de Janeiro.

 

Poznati po svojoj Brazilskoj Bum Bum kremi, proizvodi Sol de Janeiro koriste najsvježije sastojke iz Amazone i stekli su veliki broj obožavatelja na društvenim mrežama, uključujući milijarde pregleda na TikToku.

UPOZNAVANJE S BRANDOM

 

Heela Yang osjetila je slobodu i radost dok je boravila na obali Rija. Preselila se u Brazil sa svojim mužem prije sedam godina, a tek tada je u potpunosti doživjela inkluzivnu plažnu kulturu zemlje koja prihvaća sve tjelesne oblike. Inspirirana tim iskustvom, odlučila je 2015. godine osnovati brend Sol de Janeiro.

 

Nazvan po trenutku kada brazilsko sunce doseže najvišu tačku — „Sunce Januara“ — brend promiče filozofiju da svako tijelo zaslužuje slavlje, prihvatanje i ljubav. Ova filozofija odražava se u svim njihovim proizvodima, koji su osmišljeni da naglase prirodnu ljepotu i samopouzdanje.

 

NAJPOPULARNIJI PROIZVODI

 

Sol de Janeiro Brazilska Bum Bum krema je bez sumnje najpoznatiji proizvod brenda.

 

Ova krema bogata je hidratantnim sastojcima kao što su hranjivi cupuaçu maslac, antioksidansima bogat açaí i kokosovo ulje koje duboko njeguju i hidratiziraju kožu.

 

Bum Bum krema je postala toliko popularna da su se pojavili članci o porodicama koje se svađaju oko proizvoda kod kuće. Selena Gomez je među brojnim poznatim ličnostima koje se kunu u ovaj proizvod, dok je brend postao najprodavaniji brend za njegu kože u Sephori samo četiri mjeseca nakon što je tamo stigao, prema izvještaju Fast Company.

 

Krema sadrži jedinstvenu mješavinu prirodnih sastojaka, uključujući guaraná, biljku iz Amazone koja sadrži jedan od najmoćnijih oblika kofeina na planetu.

 

Ovaj kofein doprinosi čvrstim i toniziranim svojstvima kreme, čineći je izuzetno popularnom među potrošačima. Kofein djeluje kao vazokonstriktor, smanjujući protok krvi u koži i čineći je čvrstijom. Također, u formuli su uključeni brazilskih oraha, açaí ulje i kokosovo ulje, koji duboko hidratiziraju i njeguju kožu.

 

Sve to, uz prepoznatljivi miris Cheirosa ’62 s notama slanog karamela, pistacija i vanilije, čini da Sol de Janeiro zaista nudi pobjednički proizvod.

 

ODRŽIVOST I ETIKA

 

Slogan brenda, „Rio je destinacija, održivost je putovanje“, odražava njihovu posvećenost održivosti koja se sve više povezuje s kupcima.

 

Razumijevajući rastuću potražnju za ekološki prihvatljivim opcijama, brend je uveo refille svojih popularnih proizvoda, smanjujući potrebu za novim plastičnim pakovanjima. Ovim potezom, Sol de Janeiro smanjuje svoj karbonski otisak i usklađuje se s potrošačima koji cijene brendove koji stavljaju održivost u prvi plan.

 

Upotreba etički dobivenih sastojaka također je ključni dio brendove zelene inicijative.

 

Sol de Janeiro odgovorno nabavlja sirovine, osiguravajući da lokalne zajednice uključene u proces budu pošteno tretirane i da proces ekstrakcije ne šteti okolišu. Ovaj etički pristup poslovanju dodatno poboljšava imidž brenda i privlači svjesne klijente.

 

SETOVI I DODATNI PROIZVODI

 

Brend nudi praktične putne setove koji uključuju kremu, gel za tuširanje i mirisni sprej, tako da nikada nećete biti bez svojih omiljenih proizvoda.

 

Mini verzije proizvoda idealne su za pakiranje u putnu torbu ili teretanu, omogućujući vam da uživate u svojim omiljenim proizvodima u svakom trenutku.

 

Ako želite dodatak vašoj kolekciji, isprobajte roll-on deodorante poput Sol de Janeiro Rio Deo, koji nudi dugotrajno osvježenje i miris. Također, posvetite se njezi stopala s Sol de Janeiro Samba 2-Step Foot Fetish Care setom, koji uključuje alat za glatkoću stopala i hidratantnu kremu, pružajući vašim stopalima luksuznu njegu.

 

Svi ovi proizvodi zajedno čine savršeni paket za njegu tijela, pružajući vam osjećaj brazilske energije i ljepote u svakodnevnoj rutini, uz istovremeno usklađivanje s principima održivosti.