Projekt Ladies In postao je sinonim uspješnih žena iz Bosne i Hercegovine koje svojim radom promoviraju kulturu i istinske društvene vrijednosti, u zajednici s velikim brojem članica. Uspješno druženje dame nastavljaju i u 2019.
Sinoć (04.03.) u Narodnom pozorištu Tuzla Ladies In druženjem, u organizaciji agencije Altermedia, najavljenja je nova sezona ovog značajnog društveno-kulturnog okupljanja i u gradu soli.
Oko 320 dama svojim dolaskom potvrdilo je da su jedva čekale početak nove sezone. Šarmantne Tuzlanke uživale su u piću dobrodošlice, a nazdravljale su pitkim okusima Sarajevskog kiseljaka, vinarije Nuić i Red Bulla. Za dobar zalogajčić bili su zaduženi vrsni znalci restorana Royal, koji su uz Ladies In projekt već četiri godine. Svojim slatkim i slanim delicijama iz mjeseca u mjesec ne prestaju oduševljavati prisutne dame.
Te večeri nastavljeno je slavlje koje je počelo u Sarajevu. Naime, slavio se drugi rođendan Ladies In magazina, a za tu priliku upriličena je i torta.
Podsjećanja radi, LADIES IN MAGAZINE nastao je prije dvije godine kao kruna najuspješnijeg projekta u BiH koji posljednje četiri godine okuplja poslovne žene iz svih sfera poslovanja.
Ladies In event, koji se svaki mjesec održava u četiri bh. grada (Sarajevo, Tuzla, Mostar, Banja Luka), promovira kulturu, žensko poduzetništvo, pozitivne životne vrijednosti i kulturu dijaloga, te okuplja sve pripadnice nježnijeg spola na jednom mjestu pružajući priliku za razmjenu iskustava i upješnih poslovnih ali i životnih priča.
Ladies In magazin podijeljen je u nekoliko tematskih cjelina, te obrađuje teme iz oblasti mode, ljepote, kulture, businessa, dizajna enterijera i svega onoga što je neophodno za lagodan i moderan životni stil savremene žene od 25 – 60 godina.
Šta je sobar vidio?, komična je predstava uz koju su, nakon druženja uživale dame. Riječ je o komediji, koju je prema tekstu engleskog autora (Joe Orton), režirao Midhat Kušljugić.
Sponzori projekta: Subrina, sjajan brend, ovaj put damama predstavio je kreme za bojenje i njegu kose. Prirodne i moderne boje SUBRINA CHARM čine kosu mladalačkom i uvijek svježom. Sadržaj hranjivog i njegujućeg ulja avokada, bogatog vitaminima i esencijalnim uljima čine kosu jačom, te joj vraća izgubljeni sjaj.
Deichmann, parfumerija Plaza, Oreo, Dolce Vita, Orlando, Catrice, Urban Home, Šefice kao i Robna kuća Tuzlanka.
Medijski prijatelji projekta: Ladies in magazin, InStore Magazin i InBar, Hayat TV, Pink BH, Fresh Press portal, Eksluziva, Tuzlanski.ba