Promocija zdravog i aktivnog načina života jedno je od načela kompanije dm, a u skladu s tim i ove godine uspješno je realizovana 5. po redu dm ženska utrka. Dio novca od kotizacija, koje su iznosile 10 KM ili 7 KM za članice dm active beauty programa, kompanija dm je donirala za nabavku menstrualnih uložaka koji će besplatno biti dostupni učenicama svih srednjih škola u Kantonu Sarajevo.
Iako je prvobitno planirano da se od svake kotizacije koju su uplatili dm kupci izdvoji 1 KM za nabavku menstrualnih uložaka, što je u konačnici iznosilo oko 4.000 KM, iz kompanije dm su odlučili da finansiraju cjelokupni iznos te tako osiguraju uloške za svih 7.000 učenica srednjih škola KS. Donacija u vrijednosti 11.576,51 KM, dio je kampanje čiji je cilj povećanje svijesti o menstrualnom zdravlju i smanjenju stigme, a koju UNFPA BiH provodi u saradnji s Vladom KS od septembra 2022.
„Promociju zdravog i aktivnog života već tradicionalno obilježavamo organizacijom dm ženske utrke, u okviru koje smo ove godine bili dijelom jedne izrazito važne kampanje koja u središte stavlja upravo zdrave navike žene. Donacija proizvoda za održavanje intimne higijene žene jedan je od koraka u nastojanju da svakoj djevojci i ženi bude omogućen pristup takvim proizvodima i da se smanje izazovi u njihovoj svakodnevnici s kojima se one nerijetko susreću“, poručila je Admira Isaković, voditeljica Nabave i Marketinga dm-a.
Sedam hiljada pakovanja Jessa uložaka, od po 16 komada, iz Medicinske škole Jezero dalje će biti distribuisano svim drugim školama u KS.
Počevši od septembra 2022. godine, tokom kampanje će se besplatno osigurati higijenski ulošci i pouzdane informacije za borbu protiv menstrualne stigme u svim javnim srednjim školama u Kantonu, u nadi i namjeri da će se u bliskoj budućnosti program proširiti na cijelu Bosnu i Hercegovinu.