Play Media Day 03 – Regionalni komunikacijski događaj, održaće se 8. juna 2018. godine u prostoru Muzeja savremene umjetnosti RS u Banjaluci i okupiće na jednom mjestu predstavnike regionalnih kompanija i agencija, kao i medijskih kuća
Organizator događaja, Play Team obećava i ove godine kvalitetan program uz mnogobrojne vrhunske regionalne i svjetske predavače i paneliste, te ističu da već postoji veliko interesovanje domaćih i regionalih posjetilaca.
Ove godine, zbog velikog interesovanja, obezbijedili smo specijalnu akcijsku cijenu kotizacije, u iznosu od 59 eura, koja traje do 10. marta. Najbrži studenti koji se registruju, imaju mogućnost da kotizacije obezbijede po najpovoljnijoj cijeni, u iznosu od 25 eura.
Detalje o svim kotizacijama, kao i o samom događaju, možete pronaći na stranici www.playmediaday.com, a detaljna uputstva o načinu uplate svi zainteresovani će dobiti nakon što obave proces registracije.
Najnoviji trendovi, najbolja znanja, iskustva i prakse iz oblasti kreativne industrije na jednom mjestu, od strane vrhunskih svjetskih i regionalnih stručnjaka.
Dijana Tepšić, direktorica programa događaja i kreativna direktorica Play Team-a, ističe da je prošlogodišnji Play Media Day nadmašio očekivanja posjetilaca, te i ove godine obećava da će programom i sadržajem Play Media Day 03 sigurno oduševiti posjetioce.
“Već sada možemo potvrditi da će program, kao i dodatni sadržaji, koje ćemo uskoro predstaviti, zainteresovati kako domaće, tako i regionalne posjetioce. Muzej savremene umjetnosti RS nam je kao dugogodišnji partner, ponudio da organizujemo događaj u ovoj impozantnoj građevini u Banjaluci, te smo sa zadovoljstvom prihvatili ovu ideju i krenuli sa pripremama. Trudimo se da pored konferencijskog prostora, posjetiocima ponudimo i dodatne zanimljive sadržaje, kao i poseban vizuelni doživljaj,” istakla je direktorica programa Play Media Day.
Muzej savremene umjetnosti RS nalazi se u samom centru grada, u jednoj od najreprezentativnijih građevina Banjaluke, staroj austrougarskoj željezničkoj stanici sagrađenoj davne 1891. godine.
Ovaj muzej godišnje posjeti preko 50 000 posjetilaca, a 2014. godine ova institucija je nagrađena specijalnim priznanjem za kreativnost.
Podsjetimo, prošlogodišnji Play Media Day okupio je preko 500 učesnika konferencijskog dnevnog programa, kao i preko 1000 posjetilaca večernjeg programa. Govoreći o aktuelnim temama i trendovima iz oblasti komunikacija, PR-a, marketinga, digitalnih medija, kao i drugih veoma značajnih tema iz oblasti kreativne industrije, preko 20 svjetskih i regionalnih predavača oduševilo je publiku. Događaj je okupio posjetioce iz 7 zemalja koji su uživali u 24 sata edukacije, druženja i zabave na 3 konferencijska prostora.
Vidimo se na Play Media Day 03.
I ne zaboravite: „Komunikacija je beskonačna“.