Sjećate li se prve PLAZA parfumerije u Bosni i Hercegovini? Svoje mjesto pronašla je u Mercator centru Ložionička u Sarajevu, a tamo postoji sve do danas. Od tada, Plaza kao brend je rastao i širio se, a danas možete posjetiti čak četiri PLAZA parfumerije u BiH, dok se popisu mjesta za kupovinu priključila i web trgovina www.plaza.ba
Brend Plaza u Bosni i Hercegovini
Od prvog dana postojanja cilj Plaze bio je da se njeni kupci osjećaju dijelom svjetske beauty scene i da im olakša dostupnost željeni proizvoda i iskustvo kupovine.
Plaza parfumerija je mjesto koje kupcima nudi sjajne prilike osiguravajući im svakodnevno dobre ponude, cijene i sjajno iskustvo kupovanja. Ponuda Plaza parfumerija temelji se na saradnji s vrhunskim robnim markama, pa je na policama moguće odabrati više od 5.000 proizvoda međunarodnih marki, visokokvalitetan make-up, parfeme i proizvode za njegu kože lica i tijela.
Niche proizvodi i ekskluzivni luksuzni brendovi u svim kategorijama
U Plazi se pozorno prate svjetski trendovi i uvijek se osluškuju potrebe i želje kupaca, pa će sve zaljubljenike u mirise oduševiti činjenica da u Plazi mogu pronaći najveću ponudu parfema u Bosni i Hercegovini u segmentu niche i orijentalnih parfema.
Asortiman proizvoda za njegu kože jednako je impresivan, pa se u njemu mogu ekskluzivno pronaći korejski brendovi za njegu kože kao i premium skincare brendovi poput Elemisa, Grown Alchemista i Swiss Perfectiona.
Svaka kupovina donosi pogodnosti
Jedna stvar po kojoj se Plaza razlikuje od drugih je njen odnos prema svojim kupcima. Iako Plaza ima model point-for-purchase, mnogi faktori utječu na to. Tako svake nedjelje možete računati na duple cvjetiće prilikom obavljene kupovine. Osim toga, sakupljeni cvjetići, koje kasnije možete pretvoriti u novac i ostvariti kupovinu, nemaju rok trajanja.
Plaza je također pokrenula još jedan program nagrađivanja u saradnji sa ASA bankom gdje svake srijede ukoliko izvršite plaćanje karticom ASA banke ostvarujete popust od 10%.
Prvi beauty web shop u Bosni i Hercegovini
Od početka 2018. godine ponuda Plaza parfumerije dostupna je i putem web shopa, koji je dio dugoročne strategije razvoja alternativnih prodajnih kanala. Od prvog dana pokretanja, pa do danas Plaza web shop nosi epitet najbolje optimiziranog web shop u BiH, pristupačnog i jednostavnog za korištenje s više od 3.500 dostupnih artikala. Svojim kupcima omogućuju ugodnu i bezbrižnu kupovinu u bilo koje doba dana i noći.
Najposjećenija TikTok stranica trgovinskog lanca u BiH!
– Prije šest mjeseci smo se pridružili platformi TikTok i moramo priznati da smo oduševljeni postignutim uspjehom! U skladu sa svojom vizijom da budemo u korak s najnovijim trendovima, odlučili smo se za ovaj društveni medij kako bismo PLAZA Parfumeriju još više približili postojećim i budućim potrošačima. Malo je reći da je pojava TikToka izazvala pomutnju u društvenomrežnoj sferi. Kao kompanija hrabro smo gledali unaprijed i pažljivo i agilno pratili promjene koje se dešavaju na digitalnim kanalima i društvenim mrežama. Od prvobitne hrabrosti, ali i straha da li smo na pravi način pokrenuli ovaj specifičan digitalni kanal, došli smo do najposjećenije TikTok stranice jednog trgovinskog lanca u BiH! Ono na što smo najviše ponosni pored velikog broja pregleda jeste činjenica da smo uspjeli povećati svijest o našem brendu i obratili se uspješno novim Plaza kupcima. Zahvaljujući TikToku, Plaza parfumerija je na ovaj način nastavila da i dalje uspješno prati potrebe kupaca da uz njih bude na svim digitalnim kanalima – rekao je Selver Fajković, marketing menadžer Plaza parfumerija.
Narednih deset godina
Konstantno uljepšavanje života naših kupaca stalni je izazov s kojim se više od 30 strastvenih članova Plaza tima suočava svaki dan. Plaza kao brend će uvijek zajedno sa svojim kupcima težiti i zalagati se za nešto više. Nastavit ćemo osnaživati, istraživati i uljepšavati živote svojih kupaca kroz neograničenu moć ljepote. Stoga uvijek ćemo prihvatati jedinstvenost, oslobađati kreativnost i težiti napretku svaki dan.