POTPUNO NOVA COROLLA CROSS: Na tržište stiže SUV verzija najprodavanijeg automobila na svijetu

Potpuno nova Corolla Cross porodični je i praktični SUV model koji će Toyoti omogućiti još snažniju prisutnost u C segmentu vozila na europskom tržištu i upotpuniti Toyota SUV gamu – i sada najveći asortiman SUV modela u Europi. Corolla Cross novi je član porodice Corolla – najprodavanijeg modela automobila na svijetu ikada, a zajedno s već dobro poznatim hatchback modelom, limuzinom i modelom Touring Sports pokazuje da zaista postoji „Corolla za svakoga”.

Model je razvijen primjenom Toyotine filozofije TNGA, izgrađen na već dokazanoj platformi GA-C i pruža sve osnovne kvalitete zbog kojih je Corolla već dugo uspješna na tržištu. Corolla je i dalje najprodavaniji model automobila na svijetu, s više od 50 miliona prodatih primjeraka na tržištima širom svijeta u razdoblju od 55 godina i s 12 generacija modela.

Dodavanjem modela Corolla Cross Toyota jasno pokazuje svoje ambicije probijanja na izuzetno konkurentnom tržištu vozila C segmenta u Europi. Kompanija ima cilj godišnje prodati 400.000 primjeraka modela i ostvariti tržišni udio od 9% do 2025. godine.

Novi model temelji se na najnovijim saznanjima i razvojnim rješenjima koje je Toyota ostvarila u pogledu hibridnih performansi, primjeni digitalnih tehnologija i općenito u pogledu sigurnosnih sistema. T-Mate za model Corolla Cross kombinacija je najnovije generacije sistema Toyota Safety Sense i drugih sistema za pomoć pri vožnji i parkiranju te aktivnu sigurnost koji, osim što vožnju čine jednostavnijom i sigurnijom, štite sve putnike u vozilu, ali i ostale sudionike u saobraćaju u različitim situacijama.

Ovo je prvi model opremljen petom generacijom Toyotine hibridne električne tehnologije, koja garantuje više snage i manju potrošnju goriva. U ponudi su 1,8 i 2,0-litarski hibridni benzinski motori koji su posebno baždareni za bolju upravljivost, s bliskijom i prirodnijom vezom između načina na koji vozač upotrebljava gas i ubrzanja automobila. Dokazana dinamička kvaliteta platforme GA-C dodatno doprinosi većem uživanju u vožnji.

Verzija s 1,8-litarskim motorom isporučuje se isključivo s pogonom na prednje točkovem dok se verzija s 2,0-litarskim motorom može naručiti s Toyotinim inteligentnim pogonom na sva četiri točka (AWD-i), koji je dodatno unaprijeđen i ima snažniji (40 DIN ks i 84 Nm) zadnji elektromotor koji se još bolje ponaša u zavojima i prilikom vučenja u stranu na podlogama s niskom nivoom prianjanja.

Corolla Cross svidjet će se mladim i rastućim porodicama koje traže praktično i svestrano vozilo s kojim će se jednostavno moći svakodnevno služiti. Vanjština pršti robusnim Toyota SUV izgledom, dok je unutrašnjost nešto laganija i vrlo prostrana. Zapremnina prtljažnika je velika i pristup prtljažniku je jednostavan.

Na modelu se po prvi put pojavljuje Toyotin novi, potpuno digitalni ekran od 12,3 inča na ploči s instrumentima s mjeračima (u osnovnoj je opremi za sve verzije), a na kojem vozači mogu personalizirati sadržaj i izgled. Slično vrijedi i za novi Toyota Smart Connect sistem za multimedijalne i zabavne sadržaje s 12,3-inčnim dodirnim ekranom bržeg odaziva putem kojeg se pristupa povezanim uslugama i koji omogućuje jednostavnu integraciju pametnog telefona, a također je u osnovnoj opremi modela.

Prodaja modela Corolla Cross u našoj zemlji počinje sredinom novembra 2022. godine. Cijene će se kretati oko 72,000 KM za 2.0 Hybrid Dynamic force motor sa 197 KS i pogonom na sva 4 točka. Corolla Cross, kao i svi Toyota modeli, dolazi sa 10 godina garancije.

 COROLLA CROSS: SUV DIZAJN ZA SVAKODNEVNU PRAKTIČNOST

Dizajn po mjeri Europe

Corolla Cross odaje dojam snažnog, robusnog SUV vozila, a izrađena je posebno za potrebe europskih kupaca.

Naprijed su njen čvrst karakter i status porodičnog Toyota SUV modela jasno vidljivi na istaknutoj, dvostrukoj, trapezoidnoj prednjoj rešetki i donjem odbojniku. Tanka, dvostruka LED prednja svjetla u osnovnoj su opremi za sve verzije modela, a više opreme dodatno su opremljene sekvencijalnim pokazivačima smjera i LED trakama. Nazad, zadnja su svjetla trodimenzionalne kvalitete, a protežu se oko zadnjih blatobrana i zadnjih vrata.

Robusni SUV izgled dodatno je naglašen proširenim blatobranima koji su kontrastni zašiljenoj karoseriji, dok sam profil kabine jasno pokazuje da se u unutrašnjosti automobila krije prostran putnički prostor. Krovne šipke i zatamnjeno zadnje staklo u standardnoj su opremi za više  opreme.

Po dimenzijama, Corolla Cross je u samoj sredini izuzetno konkurentnog C-SUV segmenta u Europi, a što se tiče asortimana modela Toyota, negdje je između modela C-HR i RAV4 po pitanju veličine. Vozilo je 4460 mm dugačko, 1825 mm široko, 1620 mm visoko i ima međuosovinski razmak od 2640 mm.

Točkovi su 17-inčni, od lake legure sa srebrenom završnom obradom i grafičkim elementima nalik na alat na naplatku, pa se značajno ističu dizajnom. Točkovi od 18 inča imaju kontrastnu i jarku, mašinsku završnu obradu u tamno sivoj boji, a dizajn je takav da kao da su naplatak i krakovi točka isprepleteni.

Dizajn unutrašnjosti usmjeren na praktičnost

Unutrašnjost je dizajnirana tako da bude praktična za svakodnevnu upotrebu. Radi se o svijetlom i otvorenom prostoru u kojem svi putnici imaju dobru vidljivost, s velikim bočnim staklima i visokom tačkom oka vozača. Osjećaj otvorenog prostora dodatno se može naglasiti panoramskim krovom sa sjenilom za sunce s električnim upravljanjem, koji je u ponudi kao dodatna oprema za sve opreme.

Dimenzije prtljažnog prostora su prilično velike, a pristup prtljažniku je jednostavan zahvaljujući širokom otvoru. Utovarna visina iznosi 720 mm (jedna je od najnižih među glavnim konkurentima), a u dodatnoj opremi vrata prtljažnika mogu biti sa senzorom za otvaranje. Zapremnina prtljažnika iznosi 436 litara, što se povećava do maksimalno 1359 litara kad su zadnja sjedišta sklopljena.

Ima dovoljno prostora za glavu posvuda i otvori vrata su veliki, pa je pristup vozilu udobniji i jednostavniji, na primjer, ako trebate podići dječiju sjedalicu i izvaditi je ili staviti u automobil. Ovakav način razmišljanja, prilagođen porodičnom životu, upotrijebljen je i kod zadnjih vrata, koja imaju malo zaobljeni profil kako biste imali više prostora za koljena ako morate nešto dodati ili se pobrinuti za svoje mališane na zadnjem sjedištu. Odrasli putnici nazad će cijeniti mogućnost podešavanja nagiba naslona sjedišta.

U cijelom putničkom prostoru ima više pretinaca za odlaganje, zajedno s USB-A priključkom i bežičnim punjačem na prednjoj konzoli i dva USB-C priključka za putnike nazad.

PETA GENERACIJA TOYOTINOG HIBRIDNOG ELEKTRIČNOG POGONSKOG SKLOPA

Corolla Cross prvi je model na svijetu s petom generacijom Toyotinog hibridnog električnog sistema sa samostalnim punjenjem. Program neprekidnog poboljšanja u proteklih 25 godina od kad je tehnologija izrađena i premijerno predstavljena tržištu doveo je do razvoja sistema koji je snažniji i bolji za vožnju, a troši manje goriva i ima niže emisije štetnih plinova.

Performanse

Novi model dostupan je s 1,8 i 2,0-litarskim pogonskim sklopovima s pogonom na prednje točkove, plus opcionalni sistem pogona na sva četiri točka (AWD-i), dostupan za model s 2,0-litarskim motorom. Sistem s 1,8-litarskim motorom ima 15% veću izlaznu snagu, do 140 DIN ks/103 kW, što mu omogućuje ubrzavanje od 0 do 100 km/h za 9,9 sekundi, uz emisije CO2 od 112 – 121 g/km. Maksimalna snaga sistema s 2,0-litarskim motorom je veća za 8%, do 197 DIN ks/145 kW, s bržim razvijanjem brzine od 0 do 100 km/h (do 7,6 sekundi za model s pogonom na prednje točkove i 7,5 sekundi za model s pogonom na sva četiri točka), dok razine emisija CO2 ostaju u rasponu između 113 i 120 g/km te 119 i 127 g/km uz sistem pogona AWD-i. (* verzija s 1,8-litarskim motorom biće dostupna polovinom 2023.)

Dizajn hibridnog sistema

Promjene uvedene za petu generaciju hibridnog električnog sistema uključuju komponente koje su lakše i kompaktnije, što poboljšava učinkovitost, u kombinaciji s povećanom izlaznom snagom.

Sistem upotrebljava novu upravljačku jedinicu pogonskog sklopa (PCU) koja smanjuje nivo električnih gubitaka u sistemu (-14% 1,8-litreni motor, -6% 2,0-litreni motor), što pomaže pri održavanju niske potrošnje goriva. Jedinica također radi tiše, a model AWD-i PCU ima nazad, što dodatno povećava prostor i smanjuje težinu.

PCU je postavljen direktno iznad nove međuosovine, koja je 15% lakša od prethodne zahvaljujući upotrebi novih materijala i zahvaljujući tome što su sad dostupni novi, kompaktni pogonski motori visoke izlazne snage. Upotrebom ulja manje viskoznosti smanjuje se unutrašnje trenje i dodatno poboljšava sveukupna učinkovitost.

Hibridna baterija

Nova litij-ionska hibridna baterija manja je i lakša, ali ima veću izlaznu snagu, što su kvalitete koje doprinose dinamičkim performansama automobila i smanjuju potrošnju goriva. U usporedbi s baterijom upotrijebljenom u prethodnom sistemu, težina je smanjena za 14%, a izlazna snaga povećana za 14%. Toyota je optimizirala rashladni sistem baterije kako bi osigurala tiši rad i duži vijek trajanja baterije.

Bolja vozna svojstva

Napredak ostvaren na petoj generaciji hibridnog sistema uključuje i poboljšanje upravljivosti. Vozač osjeća bolji odaziv vozila pri upotrebi gasa, uz konzistentnije, predvidljive i kontrolisane performanse. Bolje ubrzanje omogućuje da se vozač pri vožnji osjeća opuštenije.

To je postignuto boljim baždarenjem gasa, koji je sad bolje prilagođen europskim uslovima vožnje, sa čestim pokretanjima i zaustavljanjima u saobraćaju ili čestim promjenama ograničenja brzine u saobraćaju. Ubrzanje se također prilagođava pri vožnji uzbrdo i nizbrdo, pri čemu se broj okretaja motora usklađuje sa zadanim radnjama vozača kako bi se osigurao prirodniji osjećaj i omogućila jednostavnija vožnja. Također, sistem tiše radi pri manjem broju okretaja nego pri brzinama za vožnju po autocesti.

Snažniji inteligentni sistem pogona na sva četiri točka – AWD-i

Inteligentni sistem pogona na sva četiri točka, dostupan na modelu Corolla Cross s 2,0-litarskim motorom, evolucija je tehnologije već korištene na modelima Toyota Prius i Yaris Cross, sa šest puta jačim zadnjim elektromotorom (40 DIN ks) i utrostručenim maksimalnim izlaznim momentom (84 Nm).

Sistem omogućuje optimalnu raspodjelu momenta između prednjih i zadnjih osovina pri vožnji, ovisno o uslovima, što omogućuje sigurno pokretanje na skliskim površinama i bolje držanje ceste na površinama s niskim nivoom prianjanja, kao i stabilniju vožnju u zavojima, prilikom promjene voznog traka ili ubrzavanja. U normalnim uslovima vožnje, snaga se usmjerava samo na prednje točkove kako bi se maksimalno smanjila potrošnja goriva.

Ovjes, kočenje i upravljanje

Električni servo upravljač baždaren je tako da je glavni fokus na njegovoj početnoj reakciji na radnju vozača, pa je osjećaj lagan i ugodan prilikom upravljanja. Pored stepena sile zakretanja reguliše se i pomoćni i kontrolni moment.

Sistemi ovjesa, prednji MacPherson i zadnji s više spona, optimizirani su za veću udobnost pri vožnji i manje udara i vibracije prilikom vožnje po neravnim podlogama. Novi kočioni sistem dodatno doprinosi ravnoteži. Disk kočnice nalaze se naprijed i nazad.

 TOYOTA T-MATE SISTEMI ZA SIGURNOST I POMOĆ PRI VOŽNJI

Sigurnost je najveći prioritet, kako za Toyotu tako i za njene kupce, posebno kod vozača s porodicama koji su glavna ciljna skupina za novi model Corolla Cross. Ovaj novi model jasno pokazuje koliko je povećana sigurnost vozača i nivo podrške i pomoći pri vožnji koje pruža Toyota T-Mate, koji bolje detektira opasnost od nezgoda i sadrži funkcije za aktivnu sigurnost iz zadnje generacije sistema Toyota Safety Sense te automatsku pomoć pri vožnji i parkiranju. Ako dođe do sudara, izuzetno kruta konstrukcija i bogat paket za pasivnu sigurnost učinkovito štite sve putnike u vozilu.

Poboljšani sistemi Toyota Safety Sense (TSS)

Najnovije razvojne promjene sistema Toyota Safety Sense donose značajna poboljšanja brojnih funkcija sistema za detektiranje nezgode, a dodane su i nove funkcije koje poboljšavaju sigurnost i pružaju dodatni nivo bezbrižnosti. Uz pogodnost bežičnog ažuriranja, softver se sad može automatski nadograđivati, više ne morate automobilom ići u neki servisni centar.

Corolla Cross jedan je od prvih modela koji imaju prilagođenu prednju kameru i radar koji pokriva puno šire područje ispred automobila, s povećanim dosegom lijevo/desno i gore/dole. Udaljenost detekcije naprijed udvostručena je u odnosu na prethodni hardver. Također se ranije detektiraju objekti u blizini automobila, a povećan je i raspon potencijalnih opasnosti koje sistem raspoznaje, uključujući motocikle i razne objekte uz cestu.

Zahvaljujući ovoj poboljšanoj sposobnosti detekcije sistem za zaštitu prije sudara (PCS) učinkovit je i u situacijama s gušćim saobraćajom, a može prepoznati i potencijalne frontalne sudare. Sistem za dodatnu zaštitu i predviđanje potencijalnih sudara na raskršću sada može detektirati vozila koja vam dolaze u susret u dvije saobraćajne trake, kao i bicikliste i vozila koja vam dolaze s boka.

Poboljšani sistem servo upravljanja u slučaju nužde pomaže vozaču da zadrži vozilo u svom saobraćajnom traku i izbjegne potencijalne opasnosti, pješake, bicikliste, parkirane automobile ili, zahvaljujući poboljšanoj detekciji, motocikliste. Također postoji zaštita od nagle, nehotične upotrebe papučice gasa pri sporom kretanju, zahvaljujući novoj funkciji blokade ubrzanja.

Uvedene su izmjene i u potpuno prilagodljiv regulator brzine, koji je unaprijeđen i ima brži odaziv kako bi vozač imao prirodniji osjećaj kad se aktivira. Zahvaljujući ranoj detekciji, kad vozila pređu u vozni trak automobila, usporavanje se odvija postepenije. Vozač može odabrati veći razmak od vozila ispred ako mu je tako ugodnije, pa će se funkcija redukcije krivulje brzine sistema ACC aktivirati ranije i brzina će se glađe i neprimjetnije prilagoditi pri vožnji u zavojima.

Dodani su novi sistemi za veću sigurnost prilikom preticanja: Sistem za pomoć kod preticanja, eng. Overtake Prevention Support, sprječava nehotično preticanje sa pogrešne stra vozila, dok sistem preliminarnog usporavanja i posebne regulacije ovisno o pokazivaču smjera, eng. Preliminary Deceleration/Turn Signal Linked Control, pomaže vozaču da se sigurno prestroji.

Lane Tace Assist (LTA) – sistem za zadržavanje u saobraćajnom traku je dodatno unaprijeđen kako bi njegovo korištenje bilo što prirodnije.

Prvo, njegova funkcija Lane Departure Alert (LDA) s kontrolom upravljanja prilagođena je tako da prepoznaje kad vozač pokušava izbjeći prepreku i privremeno će poništiti prevenciju prelaska saobraćajne trake, ako procijeni da je vozač namjerno prešao oznaku.

Drugo, njegova funkcija Lane Centering je poboljšana, tako da će se automobil pri prolasku pored drugih sudionika u saobraćaju automatski postaviti u sigurnu udaljenost u odnosu na vozila koja voze susjednom trakom, što će pružiti dodatni mir kad se ova funkcija koristi na autocesti.

Dok sistemi ACC i LTA rade, sistem za zaustavljanje u slučaju nužde prati ponašanje i radnje vozača. Ako nakon nekog vremena vozač ne reaguje, sistem aktivira upozorenje i, ako vozač na to upozorenje ne odgovori, polako usporava automobil do potpunog zaustavljanja i aktivira svjetla upozorenja (sva četiri pokazivača smjera) te otključava vrata pružajući tako pristup u slučaju hitne intervencije.

Također postoje poboljšanja u sistemu za pomoć pri saobraćajnim znakovima (Road Sign Assist). Sada se može koristiti za jednostavno podešavanje limitatora brzine kako bi odgovarao informacijama sa saobraćajnog znaka. Ovo može biti korisno kad vozite u blizini škola ili pješačkih zona.

Po prvi put, Toyota Safety Sense se može ažurirati putem oblaka najnovijim značajkama i poboljšanjima. Jedna od glavnih značajki koje će biti omogućene radom u oblaku je Proactive Driving Assist (PDA). Proaktivna pomoć pri vožnji (PDA)** će uključivati ​​pomoć pri predviđanju prepreka (Obstacle Anticipation Assist OAA), pomoć pri usporavanju (Deceleration Assist DA) i pomoć pri upravljanju (Steering Assist SA). OAA otkriva opasnost od prepreka u ranoj fazi. To je funkcija koja podržava vožnju bez približavanja preprekama kako se ne bi povećao rizik pružanjem podrške pri upravljanju i/ili kočenju.

DA podržava glatko usporavanje kad se otpusti papučica gasa, pod uslovom potrebe za usporavanjem, kao što je vozilo ispred ili približavanje zavoju.

SA detektira zavoj ispred i prilagođava silu za pomoć pri upravljanju, kako bi se omogućilo pravilno skretanje.

T-Mate funkcije za pomoć pri parkiranju i vožnji

Toyota T-Mate funkcije na modelu Corolla Cross pomažu vozaču i omogućuju jednostavnije i sigurnije parkiranje i vožnju. Modeli s višom opremom opremljeni su poluautonomnim, naprednim sistemom za pomoć pri parkiranju koji upotrebljava 4 panoramske kamere i 12 ultrazvučnih senzora za uparkiravanje vozila, pri čemu vozač samo mora provjeriti okruženje i djelovati na ručicu mjenjača kad se to od njega zatraži. Sistem može u zapamtiti redovno korištena parking mjesta, na primjer kod kuće ili ispred ureda, a po novome može i odraditi manevre isparkiravanja nosom prema naprijed ili unazad iz različitih parking mjesta, što je korisno kad želite lakše pristupiti prtljažniku ispred supermarketa.

T-Mate pruža podršku vozaču putem sistema kao što su panoramski nadzor, eng. Panoramic View Monitor (PVM), funkcija koja snima neposredno okruženje vozila pod svim uglovima prilikom izvođenja manevara kod malih brzina, sistem za nadzor mrtvog ugla i upozorenje za otkrivanje vozila pod pravim uglom pri vožnji unazad, koji upozoravaju na nadolazeća vozila i opasnosti prilikom preticanja ili kretanja unazad, i sistem za upozorenje na zadnjem sjedištu, eng. Rear Seat Reminder, sistem koji aktivira upozorenje ako nešto ostavite na zadnjem sjedištu, na primjer dječju sjedalicu ili prtljagu.

Postoji i dodatni nivo zaštite prilikom izlaska iz vozila uz sistem s elektronskim zaporom, Safe Exit Assist. Ovaj sistem upotrebljava funkciju nadzora mrtvog ugla u bočnim retrovizorima i provjerava približava li vam se nešto (uključujući bicikliste) nazad, pa aktivira svjetla upozorenja ako nešto otkrije. Ako pokušate otvoriti vrata, dodatna svjetla upozorenja trepere na višefunkcijskom ekranu za prikaz informacija i aktivira se zvučno upozorenje.

Pasivna sigurnost

Ako dođe do sudara, dostupne su brojne funkcije za zaštitu, primjerice, izuzetno kruta konstrukcija karoserije (glavna pogodnost platforme TNGA-C), koja učinkovito apsorbira i kanalizira sile koje se oslobađaju prilikom udara. Pomno je razrađena i upotreba snažnih, a opet laganih i izuzetno otpornih materijala posvuda na karoseriji, s dodatnim pojačanjima na ključnim područjima, ojačanim višestrukim varovima.

Putnički prostor u osnovnoj opremi ima osam SRS zračnih jastuka, uključujući prednji središnji zračni jastuk koji se otvara bočno uz sjedište suvozača i pomaže da se putnici međusobno ne udare i dođu u kontakt tokom sudara.

 DIGITALNE TEHNOLOGIJE ZA BOLJE KORISNIČKO ISKUSTVO

Zahvaljujući Toyotinoj platformi TNGA-C Corolla Cross ima novu elektroničku platformu. Radi se o istoj platformi koja će se upotrijebiti i u novom, redizajniranim modelima Corolla hatchback, sedan i Touring Sports. Ključna je za snažni paket digitalnih sistema u vozilu, pruža podršku petoj generaciji hibridnog sistema automobila, omogućuje najnovije značajke sistema Toyota Safety Sense, novi digitalni ekran s kombinovanim mjeračima, sistem Toyota Smart Connect za multimedijalne i zabavne sadržaje i modul za podatkovne komunikacije (DCM).

Novi digitalni kokpit

Corolla Cross prvi je Toyotin model s novim 12,3-inčnim digitalnim ekranom s kombinovanim mjeračima na ploči s instrumentima, koji je u osnovnoj opremi za sve opreme.

Zahvaljujući ergonomskom dizajnu, pruža maksimalnu količinu prostora i visok nivo vidljivosti, a prikazuje lako čitljive informacije i omogućuje intuitivno upravljanje funkcijama. Fleksibilnost se podrazumijeva, pa vozač može sam prilagođavati sadržaj, uključujući brojne mjerače i informacije koje se prikazuju na svakom dijelu središnjeg višefunkcijskog ekrana za prikaz informacija. Kombinovani mjerači također se mogu personalizirati primjenom različitih tema: Casual, Smart, Tough Sporty. Izgled se mijenja jednostavno, upotrebom prekidača na kolu upravljača.

Toyota Motor Europe bila je izuzetno uključena u razvoj te digitalne ploče s instrumentima, kako bi se osiguralo da zadovoljava različite ukuse i potrebe kupaca širom Europe.

Toyota Smart Connect multimedijalni sistem

Mogućnost povezivanja postala je najvažnija potreba kupaca, a žele i da bude jednostavna i neprimjetna. Uvijek povezani je iskustvo koje kupci žele osjetiti u svom automobilu. Novi sistem Toyota Smart Connect to rješava s bržim, reaktivnijim multimedijalnim sistemom koji je izuzetno napredan i omogućuje bežična ažuriranja, više funkcija i pristup novim uslugama.

U osnovnoj je opremi na svim modelima Corolla Cross, a dolazi u kombinaciji s 10,5-inčnim dodirnih ekranom visoke rezolucije. Paket uključuje navigaciju u oblaku s informacijama o stanju u saobraćaju u stvarnom vremenu, ugrađenu funkciju glasovnog asistenta i mogućnost integracije pametnog telefona putem Apple CarPlay i Android Auto. U prodajnu cijenu modela Corolla Cross uključena je četverogodišnja pretplata na usluge.

Opcionalno je dostupan sistem Toyota Smart Connect+, koji upotrebljava još brži procesor, ima ugrađen navigacijski sistem i sadrži više korisnih funkcija, uključujući prikaz položaja fiksnih kamera za mjerenje ograničenja brzine i prikaz upozorenja za nagle promjene u vremenskoj prognozi.

Aplikacija MyT

Aplikacija MyT omogućava pristup korisnim informacijama kao što su podaci o vožnji, hibridnoj vožnji i statusu automobila, plus funkcija „pronađi moj automobil” i mogućnost uključivanja svjetala upozorenja na daljinu. Uz paket opreme Smart Connect Pack dolaze dodatne funkcije za upravljanje na daljinu, uključujući zaključavanje/otključavanje vrata i spuštanje/podizanje stakala, kao i daljinsko rukovanje klima-uređajem za odmrzavanje stakla, zagrijavanje ili hlađenje putničkog prostora prije putovanja te uključivanje grijača kola upravljača i sjedišta.