Napokon se riješite nepotrebnih stvari, koje vam samo smetaju. Čistoća radnog prostora ostavlja prostor protoku dobre energije, koja vam je itekako potrebna. Ako vam je cilj osjećati se ugodno, opušteno i produktivno u svom radnom prostoru, poslušajte ove savjete
1. Zaboravite na nered – Haos u uredu, haos u glavi. Tako je i inače, a to je i jedno od glavnih pravila Feng shuija. Drugim riječima, napokon se riješite nepotrebnih stvari, koje vam samo smetaju. Čistoća radnog prostora ostavlja prostor protoku dobre energije, koja vam je itekako potrebna.
2. Nabavite zelenilo – Biljke na radnom stolu, osim što lijepo izgledaju, reguliraju i količinu stresa, te pročišćavaju zrak. Također, zelena boja simbolizira novi početak, čime se potiče kreativno razmišljanje.
3. Materijali – Metalne boje i detalji privlače novac, a drvo je simbol odanosti i kreativnosti pa imajte to na pameti kada uređujete radni prostor ili birate detalje za isti, piše index.hr.
4. Sto mora imati centralnu poziciju – Vaš radni sto mora imati glavnu poziciju u uredu, a to je ona u kojoj vi imate pogled na ulazna vrata.
5. Dekoracije – Pomno izaberite dekoracije za svoj radni prostor, i to one koje u vama potiču sreću: slike dragih ljudi, lijepih mjesta, motivacijskih izreka. Posebno se preporučuju slike dragih ljudi, kako biste se čitav dan osjećali povezano s njima.
6. Prirodna svjetlost – Pobrinite se da u vašem uredu uvijek bude dovoljno prirodne svjetlosti, a ako je to iz nekog razloga nemoguće, pobrinite se za što bolje umjetno osvjetljenje. Što je svjetlije u njemu, vaše će raspoloženje biti bolje.
Foto: Freepik