Pravila o odijevanju na poslu o kojima morate voditi računa

Dress code u današnje vrijeme nije toliko strog kao nekad, ali nekih pravila se ipak treba pridržavati

Odijevanje na poslu u dosta slučajeva zavisi o vašoj kompaniji i vrsti radnog mjesta, ali činjenica je da dress code u današnje vrijeme nije toliko strog kao nekad. Ipak, o nekim stvarima i dalje valja voditi računa. Barbara Pachter, stučnjakinja za poslovni bonton, na svom blogu donosi popis grešaka koje čine žene i muškarci, a koje bi trebalo izbjegavati kada je u pitanju odijevanje u korporativnom okruženju.

Njeni savjeti ukratko se mogu sažeti u ova pravila:

Nemojte nositi odjeću koja ne odgovara vašoj veličini
Nemojte nositi prekratke suknje
Nemojte nositi prekratke čarape
Ne otkrivajte previše svoj dekolte
Pazite da ne privlačite preveliku pažnju izborom boje odjeće
Izbjegavajte preslobodno odijevanje na team buildingu
Izbjegavajte nositi majice, košulje ili kravate s neprikladnim natpisom ili dječjim dizajnom
Nemojte zaboraviti i da je odabir cipela važan
Ležernije situacije u poslovnom okruženju, poput uredskih zabava ili večere sa šefovima, također zahtijevaju prikladnu odjeću
Nemojte zaboraviti na dotjerivanje tijela (nokti, brada…) (poslovni.hr)