Pred nama je još jedan FMCG Retail Summit Sarajevo, koji već tradicionalno okuplja eminentne govornike kao i predstavnike najjačih kompanija iz BiH i regije na jednom mjestu.
I ove godine organizatori su u fokus stavili najaktuelnija dešavanja u industriji, te će kroz izvrsne prezentacije govornika i panelista, predstaviti kretanja, promjene i pozitivne prakse koje donose bolje rezultate.
Ustaljeni procesi poslovanja ne mogu donijeti konkurentsku prednost. Aktivnosti koje je neophodno provoditi su stalno praćenje trendova i unapređenje svih segmenata u kompanijama, sa posebnim fokusom na ljudske resurse.
Posljednjih godina zaposlenik je izvor novih vrijednosti i bitan faktor o kojem ovisi poslovna strategija, uspjeh na tržištu kao i dugoročni razvoj. Kompanije koje uspiju zadržati kvalitetan kadar, te otvoriti put idejama i sposobnostima ljudi na svim organizacijskim nivoima, su one koje će u budućnosti uspjeti.
Monika Pejčić je HR direktor u kompaniji Pattern za područje Srbije, posjeduje bogato iskustvo upravljanja ljudskim potencijalima. Veliki dio svog poslovnog puta provela je u FMCG industriji, te bila među prvima koji su počeli “uvoziti” radnu snagu na tržište regije. Ona je izvrstan stručnjak, a na konferenciji će prezentovati uspješne projekte koje je i sama implementirala, te na taj način zaposlenicima ponudila dodatne vrijednosti i ojačala kompanije za koje je tada radila. Također, moderirat će i tradicionalni panel sa predstavnicima vodećih retailera iz BiH, u kojem će sudjelovati Edin Ibrahimović, izvršni direktor za biznis operacije u kompaniji Bingo d.o.o. Tuzla, Nihad Imširović, predsjednik Uprave Konzuma i Mercatora, Slavko Sić generalni direktor i predsjednik Uprave Holdina i Energopetrol, te direktor dm BiH Damir Šlosel. Ovaj put poseban fokus stavit će na važnost čovjeka u svakoj kompaniji, te pokušati ponuditi prijedloge kako zadržati kvalitetan kadar i motivirati zaposlenike, te unaprijediti kompletan poslovni ambijent.
Pored ove aktuelne teme, u programu će Aleksandar Stevanović, direktor u odjelu strateškog i operativnog savjetovanja PwC Hrvatska govoriti o promjenama navika potrošača i izazovima pred kojima se nalaze maloprodajni lanci u 2023.
Učesnici će moći poslušati “intervju jedan na jedan” sa Fabrisom Peruškom, glavnim izvršni direktorom i članom Upravnog odbora Fortenova grupe, o stanju na domaćem i regionalnim tržištima, perspektivama i potencijalima.
Orhan Gazibegović iz kompanije Monri payment, upoznat će nas sa novim rješenjima za olakšano plaćanje u trgovinama, a Adnan Begoli iz Info Studija, demonstrirat će i predstaviti iskustvo klijenta sa skladišnim poslovanjem u eri umjetne inteligencije.
Predstavnici Ovnaka Katarina i Valentin Kafadar poslužit će kao inspiracija, te govoriti o uspješnom radu ove kompanije i jubileju koji slave ove godine.
Podatke o stanju na tržištu, kretanjima u pojedinim kategorijama i trendovima predstavit će Josip Pedić iz istraživačke agencije Fokus, kao i glavni analitičar Bloomberg Adria Matteo Mošnja.
Ne smijemo zaboraviti ni panel sa predstavnicima proizvođača toplih napitaka u BiH, koji će moderirati Jasmin Vakufac iz Nielsena IQ. On će sa predstavnicima Vispaka Ninom Bijedić Mujanović, Srđanom Dabićem iz Grand Kafe, te Hrvojem Miletićem iz Eurovipa, pokušati dati odgovor, kako stvoriti nove lojalne potrošače, unaprijediti kategoriju i ponuditi inovacije na tržištu.
U posljednjem bloku konferencije bit će dodijeljena i priznanja za najistaknutije category managere i Naše heroje.
Podsjećamo Summit se održava 14. marta 2023. u Hotelu Hills u Sarajevu, a organizator je marketinška agencija Altermedia i InStore magazine.
Više o Summitu, programu i informacijama za prijave na: www.fmcg-summit.ba