Pusti bradu, ima ko da brine! 

Ekskluzivna Men linija 100% prirodnih proizvoda iz Dr. Pashe

Ne tako popularan kao Međunarodni dan žena, dan i mjesec kada slavimo muškarce nosi snažnu poruku, kojom ih motiviramo da brinu o sebi, svom zdravlju i da svakodnevno čine nešto dobro za sebe.
Glavni cilj obilježavanja Međunarodnog dana i mjeseca muškaraca jeste potaknuti ih na zabavan način da obrate posebnu pozornist na svoje zdravlje, usvoje zdrave životne navike i ne bježe razgovarati o svojim zdravstvenim problemima.

\"\"

Globalnom pokretu #Movember pridružili su se i najveći brendovi i kompanije, koji na jedinstven i zabavan način vode kampanje, te komuniciraju brendove namijenjene muškarcima, kako bi ih motivirali na što kvalitetniju brigu o sebi.

\"\"

Domaći bh. brend Dr. Pasha, koji je ujedno i jedini bh. brend koji proizvodi 100% prirodne proizvode, posebnu pažnju ove godine posvetio je upravo muškarcima, za koje su kreirali jedinstvenu Men liniju 100% prirodnih proizvoda za njegu kože lica, tijela i brade.
Men linija sastoji se od tri proizvoda, sapuna za lice, bradu i tijelo, ulja za njegu brade i potpune inovacije na tržištu, Elixir za stimuaciju rasta brade.
Poruku koju šalju u #Movember kampanji je da muškarci puste svoju bradu i brkove, jer ima ko da brine, i to na potpuno prirodan način.

 \"\"

U sklopu kampanje u svim dm i cm trgovinama, te na svom web shopu www.drpasha.ba pripremili su i posebne popuste prilikom kupovine proizvoda iz Men linije.
Na Dr. Pasha Social Media profilima, 19, novembra organizovat će i darivanje, u kojem mogu podjednako sudjelovati i žene i muškarci, kako bi jedni druge motivirali na obostranu brigu i važnost darivanja onih koje volimo.
Ono što je također novitet iz Dr. Pashe, jeste da na njihovom web shopu www.drpasha.ba možete kombinirati različite prirodne proizvode, te kreirati personalizovane poklon pakete za svoje najmilije, porodicu, prijatelje ili kolege.