Odavno sinonim za pomicanje granica kad je party u pitanju, Jägermeister je Sarajevu donio novu dimenziju zabave – party na šinama koji nije stao tokom čitave festivalske sedmice
Jägermeister Party tramvaj za koji se danima tražila karta više, Sarajlijama i prijateljima grada, otkrio je i novi vizualni identitet branda, s dominantnom zelenom bojom, zlatnim logom i nezaobilaznom narančastom bojom natpisa. Party tram je ponudio nesvakidašnji vid zabave, gdje su se posjetitelji ljuljali u ritmu glazbe i vožnje, rashlađujući se savršeno ledenim shotovima.
Party koji je doslovno kružio gradom, atrakcija je o kojoj se priča i nakon festivala, čime je Jägermeister tim dobio potvrdu da je ispunio svoj izazov – pomicanje granica kada je odlična zabava u pitanju.
Frenkie, Kontra i Indigo, Gramphonedzie, Six, Nino Selektor… samo su neka od imena u čijim izvedbama su party putnici mogli uživati, a dok društvene mreže gore od fotografija.
Tramvaj više nikad neće biti percipiran samo kao dosadno prijevozno sredstvo!