Ljeto i jesen ove godine posvećeni su svim ljubiteljima šopinga koji će se iz bilo kojeg razloga od juna do novembra naći u Sarajevu. Za sve one koji u ovom periodu planiraju posjetiti glavni grad Bosne i Hercegovine u pripremi je Shopping Book, specijalno junsko izdanje magazina Ladies In, koje će sadržavati sve informacije sa lokacijama šoping centara i prodavnica u Sarajevu.
Nešto sasvim novo u BiH
Tako će se u ovom izdanju Ladies In magazina moći pronaći informacije o osam tržnih centara (Sarajevo City Center, Alta, Aria, Bingo City Centar, West Gate, Importanne i Mercator) i preko 200 različitih brendova i kompanija koje se bave trgovinom, o njihovom asortimanu i popustima, tačnim lokacijama prodajnih mjesta, kao i o mogućnosti online kupovine. Cilj je da se na taj način, kroz dodatnu informaciju, pojača potreba šopinga kod turista tokom njihovog boravka u Sarajevu i domaćih potrošača, a bitno je istaći da će Shoping Book biti štampan na engleskom i našem jeziku.
Shopping Book će biti distribuiran u svim hotelima i privatnim smještajima te redovnim kanalima distribucije i prodaje Ladies In magazina.
Shopping Book samo je uvertira za ono što slijedi sredinom oktobra, a to je Sarajevo Shopping Week – prvi događaj ovakvog tipa u našoj zemlji, ali i šire, koji se organizuje s ciljem promocije Sarajeva kao vrhunske šoping destinacije, a plan je da to postane tradicionalni događaj, koji će se organizovati i narednih godina sa tendencijom rasta.
Sarajevo Shopping Week organizuje marketinška agencija Altermedia, koja je izdavač Ladies In magazina, zajedno sa brojnim partnerima i uz podršku Ministarstva privrede Kantona Sarajevo i Turističke zajednice KS-a.
“Ovakav model promocije poznat je u svijetu, a s obzirom na to da će biti prvi ovog tipa u Sarajevu i regionu, sigurni smo da će izazvati veliki interes kako kod domaćih kupaca tako i kod turista i šopingholičara iz cijelog regiona i šire. Vjerujemo da će ovo biti događaj prema kojem će turisti planirati svoj dolazak u Sarajevo u narednim godinama, a sigurni smo da će trgovački centri i prodavači imati veliku korist od Sarajevo Shopping Week-a, te da ćemo u narednim godinama imati i još veći broj partnera. SSW će donijeti dodatnu vrijednost Sarajevu kao destinaciji, a vratit će mu i sinonim za trgovinu”, poručio je Rešid Muratović, direktor inovativnih ideja agencije Altermedia.
Poziv poslovnoj zajednici
Kroz ovaj projekt cilj je potaknuti poslovnu zajednicu da u terminu povećane promocije o kupovini organizuje i druge poslovne, kulturne i muzičke manifestacije kako bi ovaj događaj, osim vrhunskog iskustva šopinga, promovisao i druge vrste zanimljivog sadržaja za različite grupe ljudi.
Tržište BiH je veoma potentno zbog niskih početnih osnova, ali i trendova povećanja turističkih posjeta. Očekivani rast od 2 do 3 posto je optimističan, a za ozbiljnije brojeve su potrebne inicijative poput ove, koja će Sarajevo ponovo pozicionirati kao destinaciju na koju se putuje da bi se kupovalo, promovisati ga kao grad u kojem se mogu naći svi svjetski brendovi i gdje se svi oblače i sređuju. Još jedan od značajnih ciljeva je ujedinjenje cijele trgovačke fashion i beauty industrije, ali i povećanje ukupnog prometa i osnaživanje malih proizvođača, zanatlija i trgovaca, osnaživanje lokalne dizajnerske modne scene, jer je tu najveći potencijal rasta. U Shopping Booku će biti predstavljano preko 20 bh. dizajnera.
“Svjesni smo da rezultati ne mogu doći preko noći, ali vjerujemo da će ovogodišnji Sarajevo Shoping Week privući veliku pažnju i postaviti bazu za naredne godine. Uključivanje šire zajednice će našim trgovačkim centrima i trgovcima dati podršku da se odvaže i povećaju količine i prošire asortiman, što je preduslov za ostvarenje ozbiljnog rezultata”, istakao je Muratović, te pozvao sve zainteresovane privredne subjekte i trgovce, koji do sada nisu, da se prijave za učešće u ovom značajnom projektu i to na mail ladiesin@altermedia.ba.
Marketinški i komunikacijski dio projekta egzistirat će tokom cijele godine putem portala www.ladiesin.ba. Kupci će moći kupovati i dobiti sve potrebne informacije o asortimanu brendova i trgovina koje učestvuju u projektu, ali moći i planirati svoj dolazak u Sarajevo u terminu Sarajevo Shoping Week-a.