Sarajevo sutra postaje mjesto susreta marketinških stručnjaka iz BiH i regiona

Sutra u Sarajevu počinje 9. Sarajevo Marketing Summit koji se održava u Hotelu Hills.  Bogat programski sadržaj i eminentni govornici garantuju dva izvanredna dana,  u kojima će učesnici imati priliku, usvojiti nova znanja i prakse, te proširiti svoju poslovnu mrežu.

  1. Sarajevo Marketing Summit, održava se pod generalnim pokroviteljstvom kompanije Monri, i uz podršku Općine Ilidža.

Specijalni partner prvog dana konferencije je eCommerce asocijacija u Bosni i Hercegovini, koja će svoja predavanja i panele posvetiti najbrže rastućoj eCommerce industriji i načinu, alatima i strategijama koje koriste najuspješniji u BiH i regiji.

“Da li ste znali da će do 2040. godine 95% od ukupne kupovine biti online, a da je vrijednost eCommerce prometa u Bosni i Hercegovini tokom 2021. godine porasla za nevjerovatnih 312%! Svjesni potencijala, većina biznisa integrira online prodaju u svoje poslovanje, a neki se odlučuju isključivo za ovaj vid prodaje. Kao i uvijek do sada organizatori Sarajevo Marketing Summita prate poslovne trendove, te su spoznali  važnost ovog segmenta i odlučili da na ovogodišnjem, devetom po redu Sarajevo Marketing Samitu posvete jedan cijeli dan eCommercu. Nas su pozvali da budemo partner događaja i uzmemo aktivnu ulogu u organizaciji i kreiranju sadržaja”, izjavila je Belma Agić, izvršna direktorica eCommerce asocijacije u Bosni i Hercegovini.

“Pored izuzetnog programa prvog dana, kao i predavanja svjetski priznatog stručnjaka Tonyja Durhama, na Summitu će govoriti i mnogi domaći i regionalni stručnjaci iz marketing industrije. Također, moram naglasiti da ćemo dodijeliti i tri priznanja Marketing Superstar i to za Azru Mesihović Voloder, rukovodioca Odjela za marketing i komunikacije u ASA Banka d.d. Sarajevo, Andrijanu Korda Gick, Business Development and Marketing Manager u kompaniji Carlsberg BH i Milicu Đukić, direktora marketinga u kompaniji Baby Food Factory. Od ove godine na Sarajevo Marketing Summitu ćemo prvi put promovisati i kampanje vrijedne pažnje. Ekspertno vijeće InStore magazina je odlučilo da je saradnja između Grawe osiguranja d.d. Sarajevo i McCann agencije Sarajevo rezultirala posebnom kampanjom koja je privukla veliku pažnju, a o kojoj je kampanji riječ, imat ćete priliku čuti na Summitu”, navela je Samira Muratović, generalna direktorica marketinške agencije Altermedia.

  1. Sarajevo Marketing Summit donosi top marketing trendove koje trebate usvojiti već danas, kako biste u vremenu kada isti postanu redovna praksa imali najbolje rezultate za vaš biznis i stvorili konkurentsku prednost.

Biti dijelom ove konferencije znači poslušati najbolje, najaktuelnije i najefektnije primjere i strategije kako živeći marketing, postići izvrsne rezultate.

Više o programu i predavačima pogledajte na www.marketing-summit.ba

Organizatori konferencije su marketinška agencija Altermedia i InStore magazin.

Ovogodišnji Summit podržali su:

\"\"