Sve što trebate znati o novoj oversized torbi kuće Chanel koja nam stiže na proljeće

Chanel je u 2021. okupirao medijske stupce zbog stalnog povećanja cijena i činjenice da se žele približiti Hermèsu po ekskluzivnosti svog proizvoda u čemu bi mogli uspjeti. Chanel je dodatno ograničio prodaju svojih torbi, te sada možete kupiti jedan model u dva mjeseca s tim da druga kupovina ne smije biti identična prvoj. Tačnije, nakon dva mjeseca možete kupiti neki drugi model, nikako isti. Njihova stroga politika ne čudi jer se modne kuće u posljednje tri godine susreću s niz problema otkako je procvjetao biznis preprodaje.

Svi se žele zaštititi od preprodavača koji ruše imidž brenda i uništavaju ekskluzivnost proizvoda. Kako to napraviti? Upravo sa strogim pravilima i ograničavanjem kupovine svojih proizvoda. Chanelova politika je vjerojatno najrestriktivnija među luksuznim brendovima, a kako vrijeme bude odmicalo možemo očekivati još veće cijene i strožu selekciju oko kupovine.

\"\"

Ta strategija nosi određene rizike jer kupci mogu odustati od brenda ako kvaliteta ne bude odgovarala cijeni. Hermès se izrađuje ručno i proizvodnja je limitirana što je vjerojatno sljedeći potez Chanela. Počet će proizvoditi manje i koncentrirati se na što veću kvalitetu izrade kako bi ta mala Classic Flap torba opravdala svoju cijenu od 7000 eura koliko sada iznosi, piše www.buro247.hr

\"\"

U martu nam slijedi i jedno novo veliko lansiranje i radi se o torbi koja nije klasični Chanelov oblik. Nakon dominacije mini i “middle size” modela, Virginie Viard je odlučila dati ženama prostranost i opuštenost što je svakako smjer koji pozdravljamo. Torba 22 ima određenu simboliku kao i sve što izađe iz Chanelove radionice. Simbolika je vezana uz parfem No22 koji je Coco Chanel predstavila 1922. godine. Model 22 ima sve elemente kuće koji su prepoznati u svijetu, od prošivene kože do isprepletenog lanca na kojem je medaljon sa Chanelovim logotipom. Chanel 22 dolazi u nekoliko nijansi – crnoj, bijeloj, ružičastoj, tamno plavoj i ljubičastoj.

\"\"

I dok mnogi raspravljaju o tome ima li ova torba sve komponentne da postane klasik po kojem će se kuća pamtiti kao model 2.55, nama je izuzetno privlačna zbog svoje opuštenosti. Navikli smo na Chanel modele i svi znamo koji su to klasični oblici koji se najbolje prodaju i koje viđamo već godinama. Ovo je jedan zgodan odmak od standardne estetike brenda. Plus, doista smo zreli za torbu u koju nam stanu sve stvari za cijeli dan i koja je praktična.