Tatjana Ikanović, influenserka koja uređuje inspirativni profil na Instagramu naziva @turquoiselove9, svu ljubav prema modi i kreativnom, kako kaže za Ladies In, naslijedila je od svoje majke
– Ne bih tu ljubav striktno nazvala ljubavlju prema shoppingu, već prema slobodi kreiranja i istraživanja kroz shopping. Volim tu igru, upoznavanje sebe, pomjeranje granica i izlazak iz komfor zone. Shopping je za mene više od samo “shoppinga”. Zato u shopping volim da idem sama. Tad najmanje griješim kod odabira, kaže Tatjana.
Kao i svako drugi, i Tatjana voli kada “ulovi” nešto na sniženju, mada joj se to, zbog prirode posla, ne dešava često jer kao fashion influenser outfite i komade iz nove kolekcije mora i želi da prikaže na početku sezone. Na sniženjima najčešće kupi neke skuplje artikle koje dugo gleda i želi.
– Ne mora se nešto kupiti samo zato što je na sniženju. Napravite spisak stvari koje vam trebaju ili koje želite da kupite i držite ga se. Kod pametnog shoppinga najbitniji je preduslov da znate kakav je vaš stil i šta se u njega uklapa ili ne uklapa, te koja odjeća pristaje vašoj figuri, a koja ne. Budite 100% iskreni prema sebi i nećete više u ormaru imati stvari koje čekaju priliku, manje/više kilograma i slično. Ja znam da uske farmerke ne pristaju mojoj figuri, a i ne volim ih, pa ih nikad i ne gledam, niti imam ijedne u svom ormaru, kaže ova influenserka.
Emocija je faktor koji presuđuje pri svakoj kupovini, a kaže da u trenutku kada obuče nešto mora da osjeti neki adrenalin i da ne može da dočeka da to iznese vani, te da zna makar 5 načina kako bi taj artikal iskombinovala.
– Mislim da se taj odnos prema odjeći izgubio usljed brzine mijenjanja trendova u sezoni. Brend mi nije bitan, ali ja svakako imam “krug” brendova čije kolekcije stalno pratim i kupujem. I to je način da smanjite bespotrebnu kupovinu. Fokus stavite na par brendova. Uvijek volim prednost da dam domaćim brendovima. Kvalitet svakako ide rame uz rame sa prethodna dva kriterijuma, jer je jednako važan, kaže Tatjana.
Omiljenih kupovina je imala mnogo, ali posljednja je, kaže, bila u Barseloni, kada se počastila Prada loafersicama. Upravo to je jedan od artikala koje je dugo željela i gledala.
Čula je Tatjana i za Sarajevo Shopping Week koji će biti održan u oktobru, u organizaciji marketinške agencije Altermedia, i kaže kako joj se ideja mnogo sviđa i da joj ideja zvuči fantastično.
– Jedva čekam da vidim kako će to izgledati. Mislim da će Sarajevo Shopping Week privući nove posjetioce u Sarajevo. Žene sigurno hoće, kaže Tatjana.
Tatjanin savjet za kupovinu, i u danima Shopping Weeka i u ostalim danima, je da se kupuju jednostavni, klasični komadi, koji se kasnije mogu začiniti trendovima i asesoarima.
– Tako iz sezone u sezonu nećete bacati novac, jer klasika je uvijek in. Upravo sa jednostavnijim komadima uvijek imate mogućnost da napravite više kombinacija. Dezeni znaju da zakomplikuju stvar, ali sa jednostavnim komadima se uvijek super kombinuju, istakla je Tatjana.