47.000 naših građana ljetovalo je u jednom od najstarijih gradova na Jadranu, što je 19% više nego 2017. godine
Budva je najprestižniji turistički centar Crne Gore, koji se ove godine među prijateljima predstavlja sloganom \’Budva, ljubav koja traje\’. Grad sa svega 20.000 stanovnika, prošle godine, je ugostio skoro 900.000 turista, među kojima su i oni iz Bosne i Hercegovine. Naime, 47.000 naših građana ljetovalo je u jednom od najstarijih gradova na Jadranu, što je 19% više nego 2017. godine. Inače, turisti iz BiH zauzimaju treće mjesto po broju posjeta gradu čija bogata istorija datira još iz 6. vijeka prije nove ere. Dovoljan je to dokaz neraskidivih veza bh. građana s ovom ljetnom destinacijom.
Budva ima 109 velikih i malih hotela, a kapaciteti od 16.300 ležajeva se konstantno unapređuju. Uspješno se zadovoljavaju potrebe turističke sezone, ali i regionalnih i međunarodnih konferencija, seminara i kongresa koji se tokom cijele godine održavaju u gradu. Privatne sobe i apartmani ispunjavaju sve neophodne standarde, a lokalno stanovništvo kontinuirano ulaže u modernizaciju i bolju opremljenost svojih jedinica.
Cijene svih vidova smještaja su na prošlogodišnjem nivou, široki raspon garantuje da svaki gost može pronaći ono što mu odgovara, bilo da je smještaj u pitanju ili gastronomska ponuda u nekom od mnogobrojnih restorana, kafea i barova.
Vrijedno se radi i na novom vizuelnom identitetu Budve, kakav i priliči gradu koji generiše polovinu ukupnog broja crnogorskih turista. Na više lokacija su postavljene pametne klupe s wi-fi signalima, uređene su dvije teretane na otvorenim, zelenim površinama, asfaltirani su i privedeni namjeni parking prostori, ulaže se u seosku infrastrukturu, jer budvansko zaleđe iz godine u godinu postaje sve atraktivnije i privlači sve veći broj gostiju.
Iz Turističke zajednice najvljuju i bogat kulturni, muzički i zabavni repertoar koji će učiniti da ovo bude još jedno ljeto za pamćenje na budvanskoj rivijeri.