Lancôme je prvi put okupio svoju zajednicu ambasadora oko La Vie Est Belle parfemske vode i svoje muze Julie Roberts.
U zaigranoj proslavi žena koje se međusobno podupiru i inspiriraju, nova kampanja slavi snažnu vezu Lancômea s La Vie est Belle zajednicom diljem svijeta. Julia Roberts poziva cijelu Lancôme zajednicu ambasadora da ustanu zajedno u ujedinjenoj izjavi sreće: pridružile su joj se Amanda Seyfried, Isabella Rossellini, Lily Collins, Penelope Cruz i Zendaya Coleman uz nove dvije muze. Koji bi drugi miris imao moć ujediniti ove inspirativne žene oko jedinstvene poruke? Ova kultna postava aktivistica za sreću – odjek intenziteta mirisa i beskonačnog osmijeha koji krasi njegovu bočicu – unosi estetski pomak i ponosno potvrđuje Lancômeov novi pogled na njegov amblemski ženski miris: raznovrsniji i inkluzivniji nego prije, njegova poruka nikada nije bila tako moćna.
Dok legendarni modni fotograf Mario Sorrenti potpisuje fotografije ove kultne kampanje, spot koji je snimio redatelj u usponu Emmanuel Adjei slavi nezaustavljivu snagu sestrinstva. Pjesma What a Wonderful World predstavljena je kao soundtrack kampanje zahvaljujući ekskluzivnoj reinterpretaciji SebastiAna (Ed Banger Records): pjevaju je žene za žene, ona postaje himna sreće. Hoćete li se pridružiti pjesmi?
Gradeći snažnu emocionalnu rezonanciju sa ženama diljem svijeta, Lancôme predstavlja niz videoportreta: govoreći iskreno u kameru, svi ambasadori brenda dijele svoju autentičnu i spontanu viziju života i onoga što ga čini lijepim. Dok autentično otvaraju svoja srca, pozivaju svaku ženu La Vie est Belle zajednice da upotrijebi vlastiti glas i sudjeluje u ovom svjetskom slavlju ljepote života. Život kreiramo sami. Učinite ga prekrasnim.
Živahna, emotivna i univerzalna, ova kultna kampanja slavi intenzitet zajedništva, dok novi miris pomaže u širenju istinske sreće koja zrači iz samog srca Lancômeova kultnog mirisa: La Vie Est Belle Iris Absolu.
Poruka sreće, moćnija nego prije
Više od mirisa: poruka.
Lancôme je 2012. izjavio: „Život je lijep.“ Tri riječi univerzalnog značenja. Govoreći kroz epohe, preko horizonata, s četiri strane svijeta, ljepota ovoga francuskog izraza nikada nije trebala prijevod. Zbog svoje jednostavne radosti ime koje je izabrao Lancôme odjeknulo je među milijunima žena diljem svijeta: La Vie est Belle.
U 2023. „Život je lijep“ odjekuje nadom i namjernim odabirom da se na život gleda s optimizmom. Pronaći sreću u svijetu kojem je sve više potrebna svjetlija budućnost. Slaviti hrabrost onih koji se zalažu za vrijeme u kojem svi mogu reći: „Život je lijep.“ Sreća je kolektivna, ali vrlo individualna i jedinstvena za svakoga od nas. Odražavajući crte ove evolucije, La Vie est Belle danas se obraća svojoj ženskoj zajednici novom olfaktivnom varijacijom pod znakom velikodušnosti, autentičnosti i sestrinstva. Nadahnut zajedničkom vizijom sreće, ovaj novi miris slavi snagu Lancômeove poruke i prenosi njegovu jedinstvenu vibraciju u miris.
Veličanstvena oda simboličnom cvijetu originalne La Vie est Belle Iris Absolu parfemske vode ističe simbolične sastojke svojeg uspjeha: prepoznatljivi iris, sada deset puta koncentriraniji nego u originalnom mirisu; ikonski kristalni osmijeh na bočici, pretvoren u beskrajni val; ali i osmijehe samih Lancômeovih ambasadora koji su se prvi put okupili u kultnoj kampanji. Slijedeći njihov nadahnjujući primjer, svaka je žena pozvana otvoriti svoje srce, podijeliti svoju priču, životne lekcije… i sudjelovati u globalnom redefiniranju sreće. Onom koji uključuje svaku ženu i postaje još veći kad se dijeli.
Živopisna posveta potpisu irisa u La Vie est Belle
Deset puta više koncentriran nego u izvornoj formuli, iris zauzima središnje mjesto u La Vie est Belle Iris Absolu parfemskoj vodi. Taj korijen, jedan od najdragocjenijih sastojaka u proizvodnji mirisa, daje neviđen intenzitet ovoj kompoziciji i svjetlucavu živost. Neponovljivo elegantno, „plavo zlato parfumerije“ otkriva sve svoje nijanse na koži nakon iskričavog početka: sočni akord crnog ribiza daje svježinu mliječnom akordu smokve, toplom poput sunčanog ljeta. Uzdignuta dubokom senzualnošću akorda pačulija i vrlo zaraznim karakterom gurmanske note bitne za La Vie est Belle, ova nova varijacija izaziva postojan osjećaj radosti koji se neodoljivo širi.
Beskrajni kristalni osmijeh ugraviran zauvijek
Za ovu novu varijantu Catherine Krunas, dizajnerica i kreatorica originalne bočice, reinterpretirala je njezin simboličan kristalni osmijeh. Inspirirana valovima koje stvara kap koja pada na površinu vode, suočila se s izazovom da ovom kultnom predmetu da novi uzorak. Zauvijek ugraviran u bočicu mirisa, osmijeh zrači prema van poput beskrajnog vala. Odjekuje osmijesima svih Lancômeovih žena koje šire sreću u novoj kampanji.
Vječno suvremena sreća
Zauvijek vođeni Lancômeovim promatranjem onoga što žene čini sretnima i povezanim sa stanjem uma potrošača, vjerujući da je zajednički život bolji, kampanja La Vie est Belle 2023. ispisuje novu stranicu u priči ovoga kultnog mirisa. Potpomognut kampanjom koja slavi kolektivnu i raznoliku viziju sreće, u skladu sa suvremenim uvjerenjima, ovaj miris utjelovljuje ideju sreće koja postaje sve veća kada se dijeli, od intenzivnog traga do zadivljujuće bočice.
Više nego ikada prije Lancômeova ikona ponosno potvrđuje da je mnogo više od mirisa: ona je amblem okupljanja. Olfaktivna himna za sve veću zajednicu žena diljem svijeta. Hoćete li se pridružiti u pjesmi?
@lancomeofficial
#LavieestbelleLancome #MakeLifeBeautiful