Na Japodskim otocima kod Bihaća, okupilo se 70 mladih lidera komunikacijske industrije iz Adriatic regije. Pod sloganom \’Budućnost treba bolje ideje\’ mladi koji već osvajaju nagrade na međunarodnim festivalima i rade s nekim od najvećih svjetskih kompanija ujedinili su se u želji za usvajanjem novih znanja.
”Sretan sam kada vidim nasmijana lica mladih ljudi iz naše regije, koji su spremni da rade na sebi kako bismo im mogli prepustiti upravljanje komunikacijskom industrijom. Atmosfera među njima je odlična, a posebno raduje kada između sebe razmijenjuju iskustava, upoznaju se i stvaraju konekcije koje će im olakšati posao u budućnosti. Komunikacijska industija je s ovakvim podmlatkom u sigurnim rukama, ” poručio je Ekrem Dupanović glavni urednik Media Marketinga i autor projekta, dodavši: „Nikada ne odustajte! Neće ni Media Marketing nikada odustati od vas i od podrške koju ćemo vam pružati u vašem profesionalnom razvoju.“
Saša Savić, čelni čovjek globalne medijske agencije MediaCom mladima je govorio o trendovima i neminovnim promjenama koje očekuju industriju kao i o tome hoće li umjetna inteligencija zamijeniti ljude u komunikacijskoj industriji.
Ana Ukić i Martina Tavić iz Hrvatske, stigle su na Japodske otoke i podijelile svoju priču o uspjehu – kako su osvojile bronzanog lava za kampanju. Dosta se govorilo i o sponzorskim strategijama kao efikasnom poslovnom modelu za komunikacijske agencije.
Teodora Migdalovici, ambasadorica kanskog festivala za Rumuniju, Lazar Džamić, Sašo Dimitrievski, Elma Pašić, Krešimir Macan još su neki od stručnjaka koji su svoja znanja i iskustva nesebično podijelili s budućim liderima ove industrije.
”Young Leaders of Tomorrow omogućava da se sretnu najkritičnije nastrojeni stručnjaci, svjesni moći uma pojedinaca i ograničenosti struke. Ovo je prilika za transparentnu komunikaciju bez upotrebe Photoshopa,” naglasila je Katja Sabadin, Digitalni strateg i Key account manager, D’Agency/Pristop.