#zagrlizaljubav: Upoznajte najtraženiji bh. ceker s humanitarnom pričom!

Početkom petog mjeseca portal MODAMO.info je zajedno s najvećim domaćim trgovačkim lancem  Bingo predstavio humanitarnu kampanju u kojoj svaka osoba kupovinom prekrasnog cekera s MADE IN BIH etiketom svoj novac donira za podršku nekim poprilično genijalnim ženama koje se hrabro bore protiv raka dojke

  • Željeli smo povezati dizajn i domaće autore s našim dragim čitateljima i kupcima Bingo marketa. Tako smo došli na ideju da osmislimo artikal koji će biti lijepo dizajniran i koji će nositi MADE IN BIH etiketu te koji će biti cjenovno prihvatljiv za sve. Veoma brzo smo došli na ideju cekera kojeg smo sašili i otiskali u BiH, a na kojem se nalazi jedan od najpopularnijih citata u potpisu Alena Agića iz Tuzle koji je vjerujem svima poznatiji pod imenom Magic Whisperer –  otkrila  nam je vlasnica MODAMO.koncepta, Ana Ćavar o samom početku ove kampanje, dodavši:
  • Uz citat, kampanja je dobila svoje kompletne obrise jer nas je inspirirao da pozovemo cijelu Bosnu i Hercegovinu da se grli, a kada nam je Tomislav Cvitanušić potvrdio da će s veseljem biti zaštitno lice kampanje, znali smo da imamo prekrasnu priču koju jedva čekamo podijeliti sa svima!

Ceker je izrađen od 100% prirodnog materijala, rado će vas pratiti u svim vašim dnevnim avanturama, a njegova poruka će izmamiti topli osmijeh kako na vaše lice, tako na lice svih onih s kojima provodite svoj dan, stoga za povećanu dozu zagrljaja u vašem životu, kažu, snose punu odgovornost. Naći ćete ga po cijeni od 5,90 KM na blagajnama odabranih Bingo marketa, a kupovinom cekera dio novca donirate za humanitarnu utrku \’Race for the Cure\’ koja osnažuje žene u borbi protiv raka dojke. Utrka Race for the Cure se održava u Sarajevu, svake godine u desetom mjesecu, a na njoj sudjeluje više od 7.000 žena, stoga svoj ceker kupite, nosite i grlite ponosno!

  • Vjerujemo da će naši kupci s radošću prigrliti kampanju koja pomaže i podržava žene oboljele od raka i utrku Race for the Cure. Naša dužnost je da ih zajedno podržimo u borbi protiv opake bolesti, a kupovina cekera je vrlo jednostavan, ali važan korak ka tome – poručuju iz kompanije Bingo.
  • \"\"

Zaštitno lice ove prekrasne priče je bh.ironman Tomislav Cvitanušić koji zajedno uz tri ambasadorice svojim radom priča jednako lijepe i motivirajuće bh. priče. Tomislav je za kampanju rekao kako je za njega zagrljaj razlog zbog kojeg imamo ruke, a na upit što bi poručio osobama koje kupe ceker, dodaje: „Osim da se grle jer im zato ruke i služe, zamolio bih sve one koji kupe ceker da malo zastanu, osvrnu se oko sebe, te provjere da li im je neko blizu ko treba pomoć. Možda na taj način dobiju priliku da unesu malo svjetlosti u nečiji život, a kineska poslovica kaže da svi oni koji unesu svjetlost u tuđe živote nikada neće hodati u mraku.“

\"\"

Naida Kundurović, TV producentica i voditeljica koju prepoznajete kao lice emisije \’Impuls\’ na televiziji N1 je od samog početka rado prigrlila ovu humanitarnu kampanju rekavši kako je za nju zagrljaj priča srca čime poziva sve one koji nose jednako pozitivnu vibru u svom srcu, da sa osmjehom nose ceker kojim se jako grli.

\"\"

Za novinarku i marketing menadžericu Ernu Saljević  koja kroz svoje društvene mreže uvijek širi pozitivan duh, zagrljaj je grljenje duše, stoga vjerujemo da će svi njeni fanovi s veseljem uz hastag #zagrlizaljubav podijeliti svoju fotografiju s cekerom koji se grli.

\"\"

Naša treća ambasadorica je dizajnerica nakita,, Lidija Čarapović – Jelčić koja svojim radom i vedrim duhom itekako slavi život. Uvijek optimistična i nasmijana će vam reći kako je za nju zagrljaj toplina, mir i ljubav, a upravo to su emocije koje će vas preplaviti znajući da ste kupovinom cekera učinili prekrasno humanitarno djelo.

Sigurni smo da već želite svoje rame ukrasiti cekerom za koji vjerujemo da će veoma brzo postati najpoželjniji modni dodatak ove sezone, stoga, na društvenim stranicama Bingo marketa pogledajte u kojim je poslovnicama ceker kojim grlite dostupan i uz #zagrlizaljubav pokažite nam kako ga ponosno nosite.